اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1395 - 13:56   |   کد مطلب: 23115
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری جایزه ادبی استان به میزبانی این شهرستان خبر داد

به گزارش صبح الوند، علی نورعلیئی اظهار کرد: ادبیات از دیرباز یکی از عناصر مهم تشکیل دهنده فرهنگ ملت‌ها بوده و آثار ادبی هر دوره چکیده باورها، آرزوها و به طور کلی آیینه تمام نمای اندیشه نسل‌های مختلف به شمار می‌آید و تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه ادبیات به ویژه آفرینش‌های ادبی، مانند شعر و داستان یکی از وظایف ذاتی دستگاه‌های فرهنگی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: فراخوان جشنواره استانی جایزه ادبی به تازگی اعلام شده و اکنون در مرحله دریافت آثار هستیم ضمن اینکه علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های شعر(قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان، داستانک و کتاب شامل مجموعه شعر و داستان با موضوع آزاد پیش‌بینی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان به بخش ویژه جشنواره اشاره کرد و افزود: این بخش شامل موضوعات شعار سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی)، نماز و نیایش، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت و حجاب و عفاف است.

نورعلیئی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ایجاد تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان، شناسایی استعدادهای جدید در حوزه‌های شعر و داستان، فراهم آوردن فضایی علمی جهت نقد تعدادی از آثار ارائه شده، فراهم آوردن فضایی سازنده جهت تبادل آرا و افکار اهل قلم و معرفی صاحبان آثار برتر و تشویق فعالان حوزه ادبیات است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و یا از طریق نشانی پستی تویسرکان، بلوار سرکان، اداره ارشاد تویسرکان ارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ٠٨١٣٤٩٢٠٠١٨ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان