اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. تير 1397 - 13:56   |   کد مطلب: 29460
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: استخر شنای بانوان تویسرکان اکنون از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای تکمیل به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش صبح الوند، علی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: تا کنون اعتباری نزدیک به دو میلیارد تومان برای ساخت استخر شنای بانوان تویسرکان هزینه شده که از سال 87 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل کندی در روند پیشبرد اجرای این طرح، عملکرد نامناسب پیمانکار این طرح بود که به رغم مکاتبات متعدد برای خلع ید آن، چون طرف قرار داد اداره کل ورزش و جوانان بود، نتیجه مطلوب حاصل نشد.

حقیقی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال شاهد شتاب اثر بخش از سوی پیمانکار این طرح در روند تکمیل طرح بودیم، تاکید کرد: مقرر شده این طرح تا 15 مردادماه امسال به اداره ورزش و جوانان تویسرکان تحویل داده شود.

وی گفت: همچنین مقرر شده زمین چمن مصنوعی مجتمع بانوان تویسرکان در مجاورت استخر شنا به یک زمین تنیس تبدیل شود که تکمیل این طرح نیز نیازمند 250 میلیون تومان اعتبار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه اکنون شش طرح عمرانی حوزه ورزش شهرستان تویسرکان در حال پیشبرد مراحل اجرایی خود هستند ابراز کرد: طرح تکمیل خوابگاه ورزشی تویسرکان بعد از شش سال توقف، یک ماه است که فعال شده و اکنون از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی گفت: تا کنون اعتباری افزون بر 400 میلیون تومان برای ساخت خوابگاه ورزشی تویسرکان هزینه شده و برای تکمیل به یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

حقیقی افزود: برای ساخت سالن ورزشی روستای لامیان نیز تا کنون 800 میلیون تومان هزینه شده و با هزینه کرد 200 میلیون تومان اعتبار دیگر، شاهد بهره بردری از این طرح تا پایان تیرماه امسال هستیم.

وی از پیشرفت 25 درصدی طرح ساخت سالن باستانی تویسرکان خبر داد و افزود: تا کنون برای این طرح 220 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل به  800 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

حقیقی اظهار داشت: همچنین طرح زمین چمن شهر سرکان از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و 100 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده که در صورت استفاده از چمن طبیعی به 250 میلیون تومان اعتبار دیگر و در صورت استفاده از چمن مصنوعی به 700 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان