اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1397 - 23:37   |   کد مطلب: 29585
فرماندار شهرستان تویسرکان از برگزاری سه برنامه ویژه در راستای معرفی شهرستان تویسرکان در آستانه رویداد «همدان 2018» خبر داد.
رویداد 2018

به گزارش صبح الوند، حبیب مومیوند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، از برگزاری برنامه ویژه روز تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: امسال به عنوان چهارمین سال متوالی برنامه‌های ویژه به مناسبت بزرگداشت روز تویسرکان در 5 مردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 5 مرداد همزمان با سالروز انجام عملیات غرورآفرین مرصاد است، افزود: این شهرستان با تقدیم 38 شهید در عملیات مرصاد بیشترین شهید استان را به خود اختصاص داده است.

مومیوند همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری نمازجمعه در این شهرستان قدمتی 150 ساله دارد بنابراین روز ویژه‌ای به منظور بزرگداشت این شهرستان و علمای آن درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: برنامه‌های ویژه روز تویسرکان در قالب بزرگداشت علما و مردم این شهرستان برگزار شده و با دعوت از سخنرانان ملی در راستای معرفی توانمندی‌های مردم شهرستان و همچنین نقش تویسرکان در جنگ تحمیلی خواهیم داشت.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: با نامگذاری این روز به عنوان روز تویسرکان سعی شده وفاق عمومی در بین مردم این شهرستان ایجاد و همبستگی میان مردم نیز بیشتر شود تا با وجود گرایشهای مختلف این روز را متعلق به خودشان بدانند.

مومیوند تصریح کرد: علاوه بر برگزاری برنامههای ویژه روز تویسرکان، برگزاری دو جشنواره گردو و جشنواره مبل و منبت نیز در راستای برنامههای 2018 برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این دو جشنواره ملی در نیمه شهریورماه در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد و به معرفی تویسرکان، توانمندی مردم و محصولات تولید شده این شهرستان پرداخته خواهد شد.

مومیوند با بیان اینکه جشنواره‌های گردو و مبل و منبت با توجه به در پیش‌رو بودن رویداد 2018 بی‌نظیرتر از سال گذشته برگزار خواهند شد، گفت: در سال گذشته با برگزاری موفق این دو جشنواره شاهد ارتقاء جذب مسافر در ایام نوروز از 3 هزار نفر به 10 هزار نفر بودیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان