اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 7:41   |   کد مطلب: 12758
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمد مردم تویسرکان مبتنی بر کشاورزی است، گفت: 90 درصد محصول کشاورزی تویسرکان اردیبهشت ماه سال جاری بر اثر سرما خسارت دیده است.
نرخ بیکاری در تویسرکان بالاست

به گزارش صبح الوند، محمد‌مهدی مفتح در جلسه شورای اداری تویسرکان به بررسی مشکلات ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مرتضی براری معاون وزیر در تویسرکان اشاره کرد و تبدیل کابل زمینی به هوایی، سیستم wwl، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی روستاها، ورود نسل موبایل، رفع مشکلات ICT را برخی از مشکلات و مسائل عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال تویسرکان از خدمات نسل سوم موبایل برخوردار می‌شود، افزود: با توجه به رده بالای تحصیلات و قدمت فرهنگ در تویسرکان ایجاد دولت الکترونیک در این شهرستان لازم است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس، با اشاره به وجود برخی از زیرساخت‌های دولت الکترونیک در تویسرکان گفت: با وجود بستر الکترونیک در تویسرکان نیازهای دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه تأمین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مردم تویسرکان مبتنی بر کشاورزی است، ابراز کرد: 90 درصد محصول کشاورزی تویسرکان اردیبهشت ماه سال جاری بر اثر سرما خسارت دیده است.

مفتح با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در تویسرکان نسبت به استان افزود: متأسفانه تویسرکان در بحث اشتغال در شرایط مطلوبی قرار ندارد و رفع این مشکل نیازمند نگاه جدی مسئولان به این مهم است.

وی با اشاره به نیاز جدی بخش خصوصی در عرصه گفت: باید برای سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد اشتغال بخش خصوصی ایجاد انگیزه کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معافیت از مالیات برای مناطق محروم همانند مناطق آزاد در برنامه پنجم گفت: این مهم خود انگیزه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مهیا می‌کند ما امیدواریم این قانون در برنامه ششم نیز لحاظ شود.

استاندار همدان نیز با اشاره به تشکیل کمیته‌ای در نهاد ریاست جمهوری برای تفویض اختیارات وزرا به استانداران در چند هفته اخیر اظهار کرد: اختیارات برحسب تاکید رئیس جمهور به استان‌ها واگذار شده و به طور قطع استان‌ها هم اختیاراتی به شهرستان‌ها خواهند داد.

محمدناصر نیکبخت با تبریک توفیق دولت تدبیر و امید در مسئله هسته‌ای، ایران اسلامی را قدرت منطقه‌ای دانست و گفت: این امر با حمایت و پشتیبانی مردم، هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت ممکن شد.

وی با اشاره به اینکه دولت با عقل، تدبیر و صداقت با دنیا تعامل کرد، افزود: دولت نه شعار تو خالی داد، نه بی‌صداقتی کرد.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات باید به مسئولان ارشد اطلاع‌رسانی شود، گفت: خسارت سرمازدگی آسیب زیادی به اقتصاد مردم تویسرکان زده، که باید آنها را کمک کرد.

وی به پیش‌بینی ورود سرمایه‌گذار به استان همدان اشاره کرد و افزود: سهم تویسرکان از ایجاد اشتغال ماهانه یک‌هزار شغل در استان کم است که باید در این راستا گام‌های بهتری برداریم.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان