اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 19:34   |   کد مطلب: 16822
مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:
ارسال بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «آیات»
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره سراسری «آیات» تصویرسازی کودک و نوجوان خبر داد.
ارسال بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «آیات»

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی از ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره سراسری «آیات» تصویرسازی کودک و نوجوان خبر داد و اظهار کرد: 50 مورد از آثار برگزیده این جشنواره در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه این جشنواره فردا در همدان آغاز به کار خواهد کرد، گفت: بیان مفاهیم و آموزه‎های قرآنی در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان از اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: هنرمندان زیادی در این حوزه فعال هستند که برگزاری این جشنواره زمینه را برای حضور و معرفی بیشتر این افراد فراهم می‌کند.

عبادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه داستان‌های قرآن و عترت و زندگی و سیره معصومین (ع) در قرآن تشریح شده است، برگزاری چنین جشنواره‌ای آن هم در زمینه کودکان و نوجوانان لازم بود.

وی عنوان کرد: همزمان با این جشنواره نمایشگاه تصاویر برگزیده جشنواره نیز به نمایش گذاشته شده و هشت نفر از برگزیدگان جشنواره نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: مجموعه کتاب آثار برگزیده جشنواره نیز در حاشیه این جشنواره رونمایی می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان