اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1397 - 9:40   |   کد مطلب: 29421
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:
٤٢ رسانه در همدان متقاضی صدور مجوز هستند
معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ٤٢ نشریه و پایگاه خبری استان امسال در سامانه صدور مجوز نام نویسی کرده و در انتظار دریافت مجوز هستند
٤٢ رسانه در همدان متقاضی صدور مجوز هستند

به گزارش صبح الوند،مجید فروتن اظهار کرد: سامانه نام نویسی، روند اخذ مجوز را تسهیل کرده و در مقابل نظارت و کنترل پس از دریافت مجوز تشدید شده است.

 

وی اضافه کرد: نیمی از نشریات همدان به طور نامنظم چاپ می شوند و سال گذشته مجوز ١١ نشریه به دلیل بی نظمی در ترتیب چاپ مطابق ماده ١٦ قانون لغو شد.

 

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی همدان، کمبود نیروی تخصصی و نداشتن پشتوانه مالی مدیر مسئولان و صاحبان امتیاز را مهمترین دلایل چاپ نامنظم و در نهایت تعطیلی نشریات ذکر کرد.

 

فروتن با بیان اینکه ٧٠ درصد صدور مجوز فعالیت های فرهنگی و هنری به صورت الکترونیکی انجام می شود گفت: متقاضیان صدور مجوز کتاب، چاپخانه، کالاهای تبلیغاتی، نشریات و موسسه های فرهنگی نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

 

وی در پایان گفت: ١١٥ نشریه و پایگاه اطلاع رسانی دراستان همدان وجود دارد و از این تعداد ٦٤ نشریه مکتوب هستند که سه نشریه روزانه چاپ می شود و مابقی هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصل نامه های تخصصی هستند و علاوه بر این ٢٨ پایگاه خبری نیز در همدان فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان