اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1396 - 12:43   |   کد مطلب: 28482
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:
همدان رتبه ۹ کشوری را ازنظر تعداد سینما به خود اختصاص داده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: استان همدان رتبه ۹ کشوری را ازنظر تعداد سینما به خود اختصاص داده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه ی فجر بابیان اینکه بهمن ماه یادآور پیروزی های انقلاب برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری در سراسر کشور است اظهار کرد: در این راستا در استان همدان نیز برنامه های متنوعی در قالب۳۶۰عنوان برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۱۴تا۲۲ بهمن ماه اجرا خواهد شد.

 

وی در ادامه به اجرای جشنواره موسیقی در شهرستان ملایر و جایزه ادبی در بهار اشاره کرد و عنوان کرد: همزمان با آغاز ایام الله دهه ی فجر جشنواره هنرهای تجسمی برگزار و امروز نیز شاهد افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستیم.

عبادی با بیان اینکه استان همدان در حوزه ی سینما و صنعت فیلم سازی جزء استان های درخشان و هم پای پایتخت است خاطر نشان کرد: استان همدان پایگاه علم، دانایی، فرهنگ، هنر و همچنین دیار بزرگانی است که در کشور منشاء خیرو برکت هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سینما یک پدیده مدرن که علاوه بر جنبه های هنری در زمینه فرهنگی و اجتماعی به یک صنعت بزرگ در کشور تبدیل شده است یادآور شد: استان همدان از نظر تعداد سینما رتبه ۹کشوری را به خود اختصاص داده است به طوریکه تشکل های دولتی بخش های هنری و خصوصی در این راستا تلاش زیادی ارائه می کنند.

 

عبادی در پایان بر اینکه استقبال مردم از هنر با وجود گسترش زیاد  نشان دهنده ی کیفیت افزایی آن در سال های اخیر می شود خاطر نشان کرد: در ایام یاد شده ۱۳ فیلم در ۴۶نوبت کاری و در دوسانس در نوبت صبح برای کودکان و نوجوانان و بعدازظهر نیز برای سایر عموم اکران خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان