اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مهر 1397 - 11:30   |   کد مطلب: 29870
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادعای مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان مبنی بر عدم دریافت حتی یک کیلو کاغذ دولتی توسط نشریات را رد کرد.

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه نشریات برای دریافت سهمیه کاغذ موظف به ثبت‌نام و واریز مبلغ تعیین شده بودند، ادامه داد: نشریاتی که ثبت‌نام کردند، سهمیه خود را دریافت کرده و به مابقی ثبت‌نامی‌ها نیز تا پایان هفته‌جاری تحویل داده می‌شود.
وی با بیان اینکه هزینه سهمیه کاغذ نسبت به سال گذشته افزایش ناچیزی داشته است، افزود: این مبلغ واریزی براساس تعرفه دولتی، حمل‌ونقل، نوع کاغذ، مقدار مورد نیاز نشریات و حق انبارداری تعیین می‌شود و مطابق با نرخ دولتی است.
فروتن د‌رباره یارانه کاغذ نیز خاطرنشان کرد: نشریاتی که اعلام وصول 3 ماهه اول چاپ خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، یارانه کاغذ دریافت می‌کنند.
وی تصریح کرد: آمار چاپ نشریات د‌ر 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته تفاوتی ندارد و نشریات همانند گذشته به فعالیت خود ادامه داده و تنها زمان توزیع آنها متغیر بوده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان گفت: در 6 ماهه نخست امسال درخواست برای صدور مجوز پایگاه خبری و نشریات مکتوب داشتیم که در دست بررسی است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان