اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1396 - 21:10   |   کد مطلب: 28136
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۳۶۰ برنامه شاخص فرهنگی به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می‌شود گفت: چندین جشنواره شاخص بهمن ماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر استان، توسط تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های شاخص در بهمن ماه را در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان داریم بیان کرد: جشنواره جایزه ادبی استان همدان، جشنواره موسیقی استان و نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر از جمله برنامه‌هایی هستند که در طول بهمن‌ماه در استان پیش‌بینی شده است.

عبادی عنوان کرد: با توجه به همزمان بودن دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف به گونه‌ای بوده که برنامه‌هایی اثرگذار و مردمی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز کرد: بیستمین جشنواره موسیقی با همکاری انجمن موسیقی همدان، در راستای شناسایی و رشد استعدادهای خلاق و پاسداشت موسیقی ناب ایرانی، سوم و چهارم بهمن ماه در ملایر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال شهرستان بهار میزبان برگزاری جایزه ادبی استان همدان است، افزود: این برنامه نهم بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری برگزار می‌شود.

عبادی با تأکید بر اینکه امسال 360 برنامه شاخص توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی و انجمن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است گفت: این برنامه‌ها در6 حوزه فرهنگی و ادبی، هنری، قرآنی و دینی، نمایشگاه، جشنواره و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان