اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1399 - 9:13   |   کد مطلب: 34688
محمد حسین سپهر در ۴۲ امین سالگرد انقلاب اسلامی در همدان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: ایران در این سالها دستاوردهای زیادی را کسب کرده و کشوری امن را در منطقه ایجاد کرده است که علیرغم تمام تلاش های مزدوران در تمام عرصه ها رشد کرد و درخشید.
در عرصه بهداشت و درمان ایران حماسه خلق کرد و کشوری امن را در منطقه به نمایش گذاشت/سریعترین نرخ رشد علمی جهان م

به گزارش صبح الوند،  سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بین مردم همدان گفت: ۴۲ امین سالگرد انقلاب پیرزمند اسلامی را به همه مردم تبریک می گوییم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در ۴۱ سال پیش با پیروزی بر ابرقدرتهای غرب و شرق به پیروزی رسید و طومار ۲۵۰۰ ساله تباهی کفر شرک و استعمار زدگی را برهم زد و با امامت امام با تکیه بر آیین دینی و ایمانی و حضور امت انقلابی به پیروزی رسید.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در ۴۲ امین سالگرد جا دارد برای نسل جوان بازخوانی کنیم که فراموش نکنند در چه شرایطی بودیم و کشور ما چه ستم ها ظلم هایی را تحمل کرد.

سردار سپهر تاکید کرد: همه امور تا سال ۱۳۳۲ با انگلیس بود و قوای مسلح همه تحت امر انگلیس بودن اما امریکای جنایتکار با همکاری اسراییل و انگلیس بر تمام مقدرات کشور ما تسلط داشتند و بیش از ۵۰مستشار بر فرهنگ و صنعت و هدایت کشور ما حضور داشتند و حقوق می گرفتند.

وی افزود: در سال ۱۳۵۶ حقوق مستشاران امریکایی ۱۷ میلیارد تومان بوده در حالی که حقوق کل نظامیان کشور ما۱۴ میلیارد تومان بوده است.

سردار سپهر عنوان کرد: در طول ۵ قرن گذشته به علت حاکمیت سلطه گران بر کشور ما ، بیش از دو سوم خاک ایران از ما جدا شد و این بود حاکمیت ظلم و استعمارگران بر ایران که نتیجه ای جز تباهی نداشت.

وی افزود: در کشور ما درنتیجه سلطه استکباری۹۵ درصد نفت تولیدی را غارت می کردند و درآمدهای نفتی باقی مانده را صرف خرید سلاح می کردند بر ای ژاندارمری شاه در منطقه خاورمیانه

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: سفرای امریکا و انگلیس در ایران در خاطرات خود می گویند به شاه یاد می دادیم که چگونه فکر کند و منافع انگلیس و امریکا را اولویت قرار دهد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب کودتای نقاب در حال اجرا بود که محل اقامت امام را بمباران کنند و امریکایی ها در راس آن بودند ، تلاش برای تجزیه کردستان همه جزو توطئه های دشمنان برای ایران بود.

جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین افزود: امریکای جنایتکار و شوروی کمونیست برای نابودی ایران متحد شدند و ۸۲ کشور مقابل ایران صف آرایی کردند.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی بزرگترین مولفه بعد از حملات نظامی در ایران بود گفت: امریکاییها تمام قدرت خود را به کار گرفتند و حمله نظامی و تشدید تحریم های اقتصادی از مولفه های مهم تحت فشار قرار دادن ایران بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مذاکره یعنی فروپاشی ایران و بدون اذن رهبری و هدایت های امام گونه رهبرمان مذاکره ای انجام نمی دهیم علیرغم اینکه هیچ گزینه جز مذاکره روی میز از استکبار و صهیونیست جهانی وجود ندارد.

سپهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گفت: ایران سریعترین نرخ رشد علمی جهان را دارد و در بخش دفاعی سرآمد منطقه است.

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان