اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1399 - 18:22   |   کد مطلب: 34683
فرمانده سپاه ناحیه همدان:
بی تفاوتی، مرگ نیروهای انقلابی است
جشن دهه فجر، با حضور پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون بسیج همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان، پیشکسوتان عرصه انقلاب و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کانون بسیج همدان برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بی تفاوتی، مرگ نیروهای انقلابی است، گفت: نیرو های انقلابی به صحنه های جنگ نرم و فضای مجازی به طور جد و هدفمند ورود پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه عنوان کرد: فضای مجازی یک فرصت بزرگ برای رسیدن به هدف با هرگونه ادبیات و راهکار است که متاسفانه دشمن از این فرصت استفاده زیادی می برد و ما نباید ار آن غفلت کنیم.

وی با توجه به اهمیت فضای مجازی و لحظه ای بودن زمان انتشار اخبار، اتفاقات و وقایع در این بستر نامحدود افزود: دشمنان ایران و انقلاب هزینه های سنگینی برای جریان سازی در کشور ما انجام میدهند. یکبار با انتشار خبر واکسن کرونا و بار دیگر در مسائل انتخاباتی و بار دیگر مسئله ای جدید. آنها هدفمند، برنامه ریزی شده و با طراحی اتاق فکر تولید محتوا میکنند و دستورالعمل صادر و فضای کشور را متشنج و دو قطبی می کنند.

در ادامه مراسم علی روزبهانی کارشناس رسانه و فضای مجازی با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مورد تلاش های دشمنان در جهت تحریف عقاید و نقش آفرینی سوء در فضای مجازی و ذهن جوانان، بر لزوم ورود جوانان و نیروهای انقلابی و تاثیر گزاری ثمر بخش آنها در فضای رسانه ای تاکید کرد.

در پایان مراسم نیز از چند تن از پیشکسوتان عرصه انقلاب و رزمنده های ۸ سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان