اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 12:36   |   کد مطلب: 28563
استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.
دعوت امام جمعه همدان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

در متن این پیام مشترک آمده است: طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود.

این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام(ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند و توطئه های دشمنان را که محور آن بر فاصله گرفتن مردم از نظام قرار دارد، با حضور همیشگی خود در صحنه خنثی می کنند.

نویسندگان این پیام ادامه می دهند: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه(س) است و امسال نیز مردم ایران ثابت کردند که در مهم ترین جشن ملی خود نیز شأن ائمه معصوم(ع) و اهل بیت(ع) را به خوبی حفظ کرده و دهه فجر فاطمی را در پاسداشت ارزش های انقلاب برگزار کردند.

امام جمعه و استاندار همدان افزودند: مردم دیندار استان همدان هم دوش مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و به پشتیبانی از نظام، دین و هویت خود پرداخته و در حمایت از ارزش های اسلامی و شیعی زبانزد خاص وعام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و حماسه ساز استان دعوت کردند تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

محمدناصرنیکبخت استاندار همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان