اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1394 - 9:39   |   کد مطلب: 16401
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتصاب اعضای اتاق فکر جشنواره سراسری دو بیتی و رباعی رضوی خبر داد
انتصاب اعضای اتاق فکر جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی با بیان اینکه جشنواره دو بیتی و رباعی رضوی مرداد ماه سال آینده در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی جامع و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره، اعضای اتاق فکر جشنواره منصوب شدند.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) و گرامی داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شرکت برای همه شاعران در تمامی گروه های سنی آزاد است؛ افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی تا اول مردادماه ١٣٩٥ بوده و این جشنواره ٢٠ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: اتاق فکر جشنواره سراسری دو بیتی و رباعی رضوی بر اساس ابلاغ بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تشکیل شده است.

سیدمحمدرضا جوادی، هادی فیض‌منش، سیدمهدی موسوی، میرهاشم میری، علی صدفی‌زاده، سیاوش دیهیمی، عبداله نصرتی، علی سلیمانی و حجت‌الاسلام والمسلمین یاسر مظاهری اعضای این اتاق فکر هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان