اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 15995
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: امتحانات میان دوره‌ای انجمن خوشنویسان ایران شعبه ملایر به صورت هماهنگ کشوری در مرکز آموزش هنر ملایر برگزار شد.
آزمون دوره‌ ای انجمن خوشنویسان کشور در ملایر برگزار شد

به گزارش صبح الوند، غلامرضا جمالی‌زاده اظهار داشت: این آزمون  توسط انجمن خوشنویسان شعبه ملایر و با همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی گفت: در روز نخست آزمون مراحل مبتدی(تحریری) و تکمیلی(تحریری) و در روز دوم آزمون نیز دوره‌های مقدماتی، کتابت عالی و ممتاز، نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، خوش، خط دوم عالی و ممتاز برگزار شد.

جمالی‌زاده اظهار کرد: در این مرحله، فقط در دوره پیشرفته(تحریری) داوطلب نداشتیم و در جمع تعداد ٧١ نفر داوطلب ملایری در ٩ دوره از ١٠ دوره اعلام شده از سوی ستاد برگزاری امتحانات، در آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به اینکه آزمون دوره‌های مختلف انجمن خوشنویسان هر ٣ ماه یک‌بار و به صورت سراسری در تمام نقاط کشور برگزار می‌شود، افزود: بعد از اتمام آزمون، برگه‌های امتحان پس از پلمب به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان تهران ارسال شده و بعد از تصحیح اوراق توسط اساتید و مصححان این حوزه، نتیجه آزمون  به صورت رسمی و از طریق سایت انجمن خوشنویسان ایران www.caligraphers.ir اعلام و برای پذیرفته‌شدگان گواهینامه صادر می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان