اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1394 - 13:35   |   کد مطلب: 15929
از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
یک همدانی به عنوان دبیر کار گروه هنر مساجد کشور منصوب شد
از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد عالی کشور، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، به عنوان دبیر کار گروه هنر مساجد کشور معرفی شد.
یک همدانی به عنوان دبیر کار گروه هنر مساجد کشور منصوب شد

به گزارش صبح الوند، مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در این باره​ اظهار داشت: دبیر کارگروه هنر مساجد کشور باید برنامه های هنری در قالب های کاربردی، آموزشی و اجرایی را  در سطح کانون های فرهنگی و هنری پیگیری و اجرا کند.

هادی فیض منش برگزاری جلسات مختلف هنری، تشکیل تیم خبرگان ملی و استانی در حوزه هنر، ابلاغ شیوه نامه و آئین نامه اجرایی در رشته های مختلف هنری در قالب پژوهش، تحقیق و رقابت جشنواره های هنر به سراسر کشور را از اهم برنامه های دبیر کارگروه هنر مساجد کشور دانست.

وی گفت: در فضای امروز جوامع بشری هنر به عنوان یکی از بهترین وسایل ارتباطی و تاثیرگذار در جهان مطرح است و باید این ابراز مفید و ارزشمند در راستای ترویج و تبلیغ آموزه های دینی و معرفتی به کار گرفته شود.

 فیض منش اظهار کرد: جوانان ما دیندار و همواره به دنبال مسیر حقیقت دین و کامیابی الهی است و باید مسؤولان راه و مسیر صحیح را به آنان نشان دهند تا از انحراف مصون بمانند.

وی با اشاره به تاثیر زبان هنر در جامعه افزود: می توان با استفاده از این زبان بسیاری از آموزه های دینی را به نسل جوان منتقل کرد و این در حالی است که امروز نقش هنر در جامعه بی بدیل و پیام رسانی آن مطلوب بوده و گاهی تأثیر یک مصراع شعر از سخنرانی طولانی بیشتر است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه هنر، گفت: امیدوارم کانون های فرهنگی و هنری مساجد بتوانند رسالت اصلی خود را در خصوص پرورش هنرمندان و شکوفا شدن استعداد آنان به سرانجام برساند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان