اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1394 - 10:06   |   کد مطلب: 14604
مدیر دبیرخانه کانون‌های مساجد همدان خبر داد:
حضور بیش از ۴۰۰ شرکت کننده در مسابقات قرآنی مدها متان همدان
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند، گفت: مدها متان به عنوان یک برنامه شاخص قرآنی در سطح کشور معرفی شده است
حضور بیش از ۴۰۰ شرکت کننده در مسابقات قرآنی مدها متان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، گفت: همدان افتخار دارد به عنوان بهترین استان، اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات کند.

وی افزود: برای برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان از یک ماه گذشته یک تیم 10 نفره مشغول برنامه‌ریزی شدند تا امروز شاهد حضور فعالان قرآنی و کودکان و نوجوانان مسجدی باشیم.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار در این دوره از مسابقات بخش جنبی به آن اضافه شده و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این بخش شرکت کردند.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تعدادی از کودکان و نوجوانان را در این جشنواره گردهم آوردند تا با حال و هوای اینگونه جشنواره‌ها آشنا شوند.

 فیض منش خاطرنشان کرد: امروز مسابقه مدها متان در همدان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم با حضور بیش از 400 شرکت کننده در حال برگزاری است.

وی گفت: برگزیدگان جشنواره قرآنی مدها متان به مرحله کشوری در استان اصفهان راه پیدا می کنند وامیدوارم استان همدان هم در این دوره از مسابقات حائز رتبه های برتر شود.

وی خطاب به فعالان قرآنی، افزود: امروز کشور ما با سیلابی از هجمه‌های فرهنگی مواجه شده و بهترین پناهگاه و بهترین چتر برای دوری از هجمه های فرهنگی تمسک به قرآن است.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰  کلاس قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان فعال و در حال تربیت نسل نوجوان و جوان هستند.

 وی گفت: در حال حاضر استان همدان دارای بیش از 570 کانون فرهنگی و هنری مجوزدار است که به تدریس قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ... مشغول هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان