اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. فروردين 1399 - 14:50   |   کد مطلب: 32915
سردار مظاهر مجیدی ضمن تشکر از ابراز لطف رهبر انقلاب نسبت به بانوان جهادگر نهاوندی، بر آمادگی کامل سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی استان همدان برای تحقق فرامین ایشان و رزمایش «کمک مومنانه» تأکید کرد.
همه ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای «کمک مومنانه» فعال می شود/ ابراز لطف رهبر انقلاب رسالت گروه‌های جهادی را سنگین

به گزارش صبح الوند، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان یک روز بعد از بیانات رهبر انقلاب در خصوص بانوان جهادگر نهاوندی و تاکید ایشان بر رزمایش «کمک مومنانه» در جامعه، درگفتگو با خبرنگار عصر  همدان؛ گفت: از ابراز لطف رهبر انقلاب نسبت به بانوان جهادگر  نهاوندی تشکر می‌کنم.

وی افزود: بعد سخنان روز گذشته فرمانده معظم کل قوا و  تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت ها برای رزمایش همدلی و خدمت رسانی، آمادگی همه ظرفیت های سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی را اعلام می کنم.

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان درخصوص فعالیت های جهادگران سلامت اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، چند هزار بسیجی در قالب صدها گروه جهادی به صورت داوطلبانه  تحت نظارت و هماهنگی  قرارگاه های  جهادی در نقاط مختلف استان و از جمله شهرستان نهاوند فعالیت خود را شروع کردند.

مجیدی ادامه داد: در عرصه های مختلف و متنوع جهادی از غربالگری و ضدعفونی کردن محیط گرفته تا تولید ماسک، آموزش، اطلاع رسانی و کمک به مراکز درمانی و فعالیت و خدماتی را ارائه کردند که قدردان تلاشها و زحمات شبانه روزی و جهادی آنها هستیم.

 فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان خاطر نشان کرد: به حق این نوع فعالیت ها دوران هشت سال دفاع مقدس را توسط نسل سوم و چهارم انقلاب تداعی می کند و ابراز لطف رهبر معظم انقلاب، رسالت گروه‌های جهادی استان همدان را سنگین تر کرد.

علی سلگی، بسیجی تلاشگر و جهادی نهاوندی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: یکی از گروه های جهادی شهرستان نهاوند، گروه جهادی بقیه الله(عج الله ) می‌باشد که ذیل قرارگاه جهادی شهید امیدی فعالیت کرده و  هسته مرکزی آن توسط برادران بسیجی جوان تشکیل شده است.

وی افزود: در همین راستا با توجه به نیاز شهرستان و در جهت خدمت به مردم تمرکز اصلی گروه بر تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی قرار گرفت.

سلگی با بیان اینکه این گروه در تاریخ ۵ اسفند با شعار *سنگر همان سنگر است، مردم همان مردم*  با محوریت مسجد شروع به فعالیت کرد، گفت: این گروه در ۴ شعبه، مسجد محمدیه (بانوان پایگاه زکیه)، حوزه علمیه خواهران، پایگاه بسیج روستای توانه(بانوان پایگاه ام ابیها) و شعبه چهارم آستان مقدس شاهزاده محمد (بانوان فیلم عمار و حوزه فاطمه الزهرا) مشغول فعالیت هستند.

این جهادگر بسیجی با بیان اینکه در گروه جهادی بقیه الله (ارواحنافداه) کار تهیه مواد اولیه مورد نیاز (پارچه،نخ،کش،لایه چسب،چرخ خیاطی،برش و استریل) و همچنین بسته بندی بر عهده برادران است، گفت: خواهران در ۴ شعبه مشغول دوخت ماسک و اتو کردن اولیه می باشند.

وی ادامه داد: حدود ۵۰ نفر در کارگاه های خواهران مشغول خیاطی هستند و متوسط تولید روزانه ما توسط کارگاه ها دو هزار عدد می باشد و تا کنون حدود ۴۰ هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع شده است.

سلگی عنوان کرد: گروه جهادی بقیه الله (ارواحنا فداه) در فاز دوم فعالیت خود، تعداد ۱۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه پزشکی که توسط کارخانه تولید می شود را خریداری و هر هفته ۱۵ هزار عدد بین شهر و روستا توزیع می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان