اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 14:31   |   کد مطلب: 26900
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز نسل چهارم ما همان راهی را دنبال می‌کند که شهید همدانی رفت، شهید حججی ها تربیت شدگان راه و روش و مکتب شهید همدانی هستند و اگر امروز می‌بینیم جریان شهادت شهید حججی عزیز در جهان انقلابی را ایجاد می‌کند نشان دهنده فرهنگی میباشد که شهید همدانی ها ایجاد کردند.
سردار فرجی و شهید همدانی

به گزارش صبح الوند، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی با اشاره بر اینکه شهید همدانی بسیار صادقانه با خداوند عهد بست تا به درجه رفیع شهادت برسد گفت: شهید بسیار ولایت مدار و مردم دوست بود و صدق و صفای شهید همدانی باعث شد روز تشیع پیکر پاک او شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

سردار مجیدی بابیان اینکه شهید همدانی در تمام سختی‌ها و دشواریها از نیروهایی بود که خود را  فدای انقلاب، جنگ تحمیلی و کردستان کرد افزود: ما امروز قدر دارن مجاهدت های این شهید بزرگوار هستیم چرا که 40 سال با شجاعت در همه صحنه های دفاع از انقلاب حاضر بود.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اسلام و دفاع از انقلاب برای شهید همدانی دواصل مهم و اساسی بودند تصریح کرد: شهید همدانی به وسیله بصیرت بالایی که داشت توانست صراط و مسیر مستقیم را طی کند و ما امروزه باید مسیری را که این شهید طی کرد ه است را بازخوانی کنیم تا از فرهنگ شهدا استفاده کنیم.

 

سردار مجیدی ضمن اشاره براینکه شهید همدانی در فتنه 88 بصیرت بالای خود را به همگان نشان داد تصریح کرد: زمانی که شهید همدانی بای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت و حتی در عراق بود برایش تفاوتی نداشت که اینجا دفاع کند یا شلمچه و یا خرمشهر که این روحیه  حاصل بصیرت بالای شهید بود.

 

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: باید مسیر شهید همدانی برای نسل جوان تبیین شود و امیدواریم خداوند عنایت کند تا راهی را که شهید همدانی رفتند برای نسل چهارم انقلاب اسلامی بازگو کنیم و بتوانیم جوانان را با بصیرت این شهید بزرگوار آشنا سازیم.

 

سردار مجیدی در پایان ضمن اشاره بر اینکه امروز نسل چهارم ما همان راهی را دنبال می‌کند که شهید همدانی رفت یاد آور شد: شهید حججی ها تربیت شدگان راه و روش و مکتب شهید همدانی هستند و اگر امروز می‌بینیم جریان شهادت شهید حججی عزیز در جهان انقلابی را ایجاد می‌کند نشان دهنده فرهنگی است که شهید همدانی ها ایجاد کردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان