اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1396 - 13:40   |   کد مطلب: 26619
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های ورزشی افتخار بزرگی برای سپاه است گفت: خانواده‌های پاسداران در بخشی از مأموریت‌های پاسداران سهیم بوده و نقش کلیدی دارند.

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی  در آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده اظهار داشت: حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های فرهنگی ورزشی نشان دهنده این است که می‌توان نیروی ورزشکاری تربیت کرد که در عرصه‌های ورزشی خود آرمانها و فضیلت‌های انسانی را برای جامعه بازگو کند.

 

وی خطاب به خانواده‌های پاسداران بیان کرد: امروز شما خواهران علاوه بر اینکه تمرینات ورزشی را انجام می‌دهید اثربخشی کار خودتان را هم باید ببینید ضمن اینکه این همراهی شما با پاسداران سبب شده آنها با موفقیت مأموریت‌های خود را به انجام برسانند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: وقتی یک پاسدار می‌بیند که همسر و خانواده‌اش او را همراهی و عقایدش را قبول دارند با خیالی آسوده و به پاس فرامین رهبر معظم انقلاب در گوشه گوشه ایران به دفاع از آرمان‌های انقلاب می پردازد.

 

مجیدی با اشاره به اینکه حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های مختلف ورزشی افتخار بزرگی برای سپاه است افزود: امروز نشان دادید که می‌شود در عرصه ورزشی تقوا و عفاف را حفظ کرد و این بستری که شما فراهم کردید افتخار بزرگی برای سپاه است.

 

وی تصریح کرد: وقتی ورزشکار ما برای رقابت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌ایستد برگرفته از روحیه جهادی و فضیلت‌های انسانی شما است که باعث می‌شود این اقدام انجام نشود.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خطاب به خانواده‌های پاسداران اعلام کرد: شک نکنید شما در بخشی از ماموریت‌های پاسداران سهیم و نقش کلیدی دارید.

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و 700 نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور در جریان است روز جمعه 24 شهریور با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان