اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1398 - 14:26   |   کد مطلب: 31090
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در 25 سال دیگر اثری از صهیونیست ها باقی نخواهد ماند ادامه داد: به لطف خدا راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه تر و با عظمت تر برگزار شده و به قول مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال دیگر اثری از صهیونیست ها باقی نخواهد ماند به زودی قدس به دست مسلمان ها فتح خواهد شد.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، با توجه به فرارسیدن روز قدس گفت: در خصوص روزقدس که امام خمینی (ره) روز جهانی اسلام و اتحاد مسلمان ها بر علیه صهیونیست ها اعلام کردند ما شاهدیم که به لطف خدا سال به سال هم در زمان حیات امام و هم بعد از ایشان در زمان رهبری مقام معظم رهبری به احسن وجه بصیرت افزایی در بین ملت ها به صورت گسترده انجام شده  است.

 

وی با بیان اینکه  به لطف بصیرت مردم ما هر ساله شاهدیم که راهپیمایی روز قدس که به منظور دفاع از مسلمانان فلسطین که حدود 70 سال است که حقوقشان پایمال  شده  با شکوه تر برگزار میشود گفت: عموم مسلمان ها به دعوت امام راحل و بعد از ایشان  به دعوت مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور چشم گیری دارند و این بصیرت در بین عموم مسلمین و حتی در کشورهای غیر اسلامی و این تجلیل از روز قدس و تنفر از این اشغال قدس توسط صهیونیست ها وجود دارد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در 25 سال دیگر اثری از صهیونیست ها باقی نخواهد ماند ادامه داد: به لطف خدا راهپیمایی روز قدس هر سال  با شکوه تر و با عظمت تر برگزار شده و به قول مقام معظم رهبری که فرمودند در 25 سال دیگر اثری از صهیونیست ها باقی نخواهد ماند  به زودی قدس به دست مسلمان ها فتح خواهد شد.

 

وی ادامه داد:  امیدواریم به لطف پروردگار فتح قدس به دست مسلمانان زودتر محقق شود و لذا همه مسلمان ها حتی غیر مسلمان ها که به دنبال مبارزه با ظالم هستند و مخصوصا مردم ایران و مخصوصا حوزه های علمیه، علما و روحانیون بهتراز سالهای قبل در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

 

 آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به  بیانات رییس جمهور آمریکا در خصوص ایجاد اتحادی بین اعراب بر ضد منافع مسلمانان گفت: در راس این اتحاد آل سعود که مورد تنفر آزادی خواهان سراسر جهان هست قرار دارد و این  تلاشها و این تشکیل اتحادیه ها بر علیه فلسطین و روز قدس از اول بوده و الان هم هست و ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اینها در تبلیغاتشان چون بوق های جهانی دردستهایشان است سر و صدای بیشتری ایجاد می کنند خاطر نشان کرد: از روز اولی که این نطفه و غده سرطانی در ممالک اسلامی  به اسم صهیونیست ها به دست این مستکبرین منعقد شد، اینها در حمایت نظامی، سیاسی و تبلیغاتی هر چه توانستند کوتاه نیامدند و اگر کاری را نکردند نتوانستند و این تهدیدات کار جدیدی نیست .

 

مدیر حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: خوشبختانه مستکبرین به هیچ نتیجه ای نرسیده اند و  حتی در منطقه منزوی تر هم شده اند آنها در جریان سوریه هم یک همچنین اتحادی را تشکیل دادند وهمه متحد شدند که سوریه را از دست حافظ اسد به دست بیاورند و  یا در عراق هم آمریکا  قصد داشت  قدرت آنجا را دست بگیرد که کارش به جایی رسید که  شبانه رییس جمهور آمریکا  را از راق با چراغ خاموش فراری ا داداند  که مبادا مسلمان ها به سزای اعمالش برساننش.

 

وی اظهار کرد: به لطف خدا و این راهپیمایی ها در ممالک اسلامی  با پرچم داری ایران به نتایج خوبی رسیده ایم و آمریکا را از ایران و منطقه دارند حذف می کنند و الان دراروپا هم این تظاهرات مردم در روزهای شنبه مدتهاست که مردم را به صحنه آورده  است.

 

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: مستضعفین باید خودشان به  پا بایستند و منتظر اینکه مستکبرین و سازمان بین الملل و طرفداران حقوق بشر که خودشان هم پایبند تعهداتشان نیستند نباشند و این را آزادی خواهان جهان فهمیدند .

 

وی در پایان تصریح کرد:  مردم ایران اسلامی و تمام ازادی خواهان جهان همچون سال های گذشته در روز قدس با شکوه تر  شرکت می کنند و ما هم به عنوان خدمتگزار حوزه علمیه همدان و مردم انقلابی همدان در این راهپیمایی شرکت خواهیم نمود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان