اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 11:59   |   کد مطلب: 27675
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به لطف خدا با این زمینه تهاجم انتفاضه ای که در سراسر ممالک اسلامی و مخصوصا بیداری که دیروز همگان نمونه ان را در کشورهای اسلامی از جمله ایران بعد از نماز جمعه دیدیم به زودی شاهد نابودی صهیونیست ها خواهیم بود.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، بابیان اینکه نظر ما در خصوص مساله فلسطین و صهیونیست های غاصب همان نظر امام راحل و مقام معظم رهبری است افزود: اظهارات اخیر ترامپ در خصوص معرفی مسجدالاقصی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ازدیگر نقش های شوم آمریکا در منطقه است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکایی ها پس از شکست های مکرر همچون در قضیه داعش که هدف نشان دادن یک اسلام خشن به دنیا داشتند و سپس شکست در خصوص انتخابات کردستان عراق و تجزیه این کشور و همچنین قضیه سعدالحریری که هدف بهم ریختن لبنان را داشتند دیگر به بن بست رسیده اند و هرروز یک بازی در می آورند.

 

وی با بیان اینکه تمامی نقشه های شوم امریکا در منطقه به سنگ خورده است گفت: نقشه معرفی قدس به عنوان پایتخت صهیونیست های غاصب همچون نقشه های دیگر انها با بیداری مسلمانها و به  برکتی بصیرتی که امام خمینی (ره) و در ادامه امام خامنه ای ایجاد کرده اند خنثی خواهد شد.

 

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: این نقشه همچون نقشه های دیگر انها هر چه زودتراز بین میرود و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هر چه زودتر رژیم اشغالگر قدس از منطقه ریشه کن میشود.

 

وی اظهار کرد: به لطف خدا با  این زمینه تهاجم انتفاضه ای که در سراسر ممالک اسلامی و مخصوصا بیداری که دیروز همگان نمونه ان را در کشورهای اسلامی از جمله ایران بعد از نماز جمعه دیدیم به زودی شاهد نابودی صهیونیست ها خواهیم بود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه امیدواریم تمامی افراد در خصوص برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی بصیرت لازم را کسب کنند گفت:  به قول امام راحل  مسلمانها اگر یک سطل اب بر روی  اسراییل بریزند اصلا اینها را  آب میبرد .

 

و ی در پایان تاکید کرد: به لطف خدا با اتفاق و اتحاد امت ها  دولتها هم مجبور بشوند که از رژیم فاسق غصبی صهیونیست ها فاصله بگیرند و امیدواریم  هر چه زودتروعده " اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم" که وعده ای الهی است به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان