اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آذر 1396 - 14:51   |   کد مطلب: 27669
خطیب جمعه همدان گفت: تصمیم اخیرآمریکا درباره قدس شریف نشانه خواری و ذلت استکبار جهانی است.
امام جمعه همدان و قدس

به گزارش صبح الوند، آیت الله محمدی با اشاره به اینکه دشمن از طریق داعش می خواست به اهداف شومش در منطقه برسد و دولت عراق و شام تشکیل دهد گفت : با جانفشانی مدافعان حرم داعشی ها نتوانستند به اهدافشان برسند و از بین رفتند .

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان پس از اینکه در موضوع داعش ناکام ماندند و در کردستان عراق و بعد از آن استعفای نخست وزیر لبنان نتوانستند کاری انجام دهند افزود : آنها از روی بیچارگی اعلام می کنند که قدس پایتخت صیونیست ها خواهد شد .

 

امام جمعه همدان همچنین با تاکید بر اینکه این حرکت آمریکا موجب وحدت بیشتر بین مسلمانان خواهد شد تاکید کرد : برای هر موضوعی باید در ابتدا پیشگیری و اقدام کرد .

 

آیت الله محمدی با بیان اینکه اگر یک و نیم میلیارد مسلملن با هم در برابر اسرائیل و استکبار متحد شوند آنها ازبین خواهند رفت گفت : اکنون دشمن با حماقتش خودش را خار می کند .

 

وی با بیان اینکه ما حامی فلسطین هستیم افزود : ملت مظلوم فلسطین هم قاطعانه در برابر تصمیم امریکا خواهند ایستاد .

 

خطیب جمعه همدان با تاکید بر اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین دسیسه ها را علیه ایران اسلامی انجام داده و نتوانسته کاری از پیش ببرد ادامه داد : از این به بعد هم دشمنان هیچ کاری نمی توانند انجام دهند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان