اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1397 - 23:40   |   کد مطلب: 30596
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مذاکره و برجام با اروپاییان بی فایده است، انصراف آمریکا از این مذاکره را یک حیله و حقه دانست .

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، جمعه ۱۹ بهمن در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: مدتی پیش مذاکره کنندگان برای سازش با اروپاییان به سراغ  برجام رفتند اما از این مذاکره چه عاید مردم شد به جز اینکه آمریکا مدتی پیش با حقه و حیله از این مذاکره انصراف دهد .

وی ادامه داد: پس از مدتی تلاش برای برقراری برجام آمریکا با ارائه اطلاعیه ۱۲ ماده‌ای که همه به نفع خودش بود با بی شرمی تمام از برجام خارج شد . 

محمدی افزود: آمریکایی‌ها با تمام قدرت می‌خواهند اتحاد امت اسلام را از طریق جنگ و نفوذ در اقتصاد و دانشگاه‌ها برهم زنند اما امت اسلام زیر سایه‌ رهبری همیشه پیروز خواهد شد . 

وی با اشاره به اینکه به دشمنان انقلاب و به خصوص آمریکایی‌ها نباید اعتماد داشت تاکید کرد: مردم ایران نه تنها به آمریکا بلکه نباید به اروپایی‌ها نیز اعتماد کند . 

محمدی یاد آور شد: نقش امامت در پایداری امت اسلام بسیار مهم است چرا که رهبر با اراده برخاسته از مکتب امام خمینی(ره) اتحاد را در بین امت اسلام به وجود آورد و هیچ یک از دشمنان نمی‌توانند این اتحاد را از بین ببرند . 

وی با بیان اینکه آمریکا فقط مدعی صلح و سازش است و در عمل بر خلاف ادعایش عمل می‌کند افزود: آمریکا اگر خواستار صلح و روابط دوستانه بود مسبب شروع جنگ در یمن،  بحرین و عراق نمی‌شد و به دشمنان آن سلاح و بمب‌های اتمی هدیه نمی کرد . 

محمدی خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان انقلاب، با تمام قدرت خود در جهان باز هم از موشک‌های ایران می‌ترسند و این نشانه اقتدار  این کشور حق طلب بر جهان است . 

وی در رابطه با راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: روز به رخ کشیدن قدرت امت اسلامی ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب است که مردم انقلابی باید در این روز خجسته قدرت خود را به رخ جهانیان بکشند . 

نماینده ولی فقیه استان همدان درپایان درخواست کرد: مردم باید روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور، حماسه‌ای دیگر را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رقم زنند .

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان