اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آبان 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 27252
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترحم نسبت به آمریکا اشتباه است گفت: کم کاری و نرمش برخی ها در خصوص رفتار با امریکا سبب شد که انها گستاخ تر شوند و تحریم های جدیدی بر علیه ما اعمال کنند.

به گزارش صبح الوند، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با صبح الوند،  با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های جدید بر علیه ایران، کره شمالی و روسیه  می خواهد آن ها را در تنگنا قرار دهد گفت: آمریکا بعد از آنکه موفقیت های ایران در مبارزه با داعش را دیده بسیار نسبت به ایران حساس تر شده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا تحریم ها را به بهانه نقض حقوق بشر بر ایران اعمال می کند گفت: آمریکایی ها به بهانه تروریسم برنامه های موشکی و سپاه پاسداران ما را تحریم می کنند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری که مکررا  آمریکا را غیر قابل اعتماد می خواند گفت: حقیقت آمریکا یک چیز است و آن دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار کرد: این برخلاف برجام است که تحریم ها پابرجا باشند  و آمریکایی ها هر روز تعداد آنها را بیشتر کنند و حالا ما منتظریم که مقام معظم رهبری که تصمیم گیرنده در مسایل کلان کشوری هستند  چه دستوری  می دهند .

 

وی افزود:  به لطف خدا همه مسئولینی که امیدی به آمریکا در خصوص مذاکرات داشتند  دیگر متوجه شدند که به آمریکا نمیشود اعتماد کرد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئولین مراقب باشند فریب اروپایی ها در خصوص سخنان ترامپ را نخورند گفت: اروپایی ها می گویند ما با لحن رییس جمهور آمریکا مخالفیم ولی ایران هم باید نسبت به مسایل موشکی خودش تجدید نظر کند و این همان حرفهایی است که در ظاهر موافقت با ایران اما واقعا موافقت با آمریکا است.

 

وی گفت: امیدواریم مسئولان مشکلات را با توکل بر خدا و مسائل داخلی حل کنند.

 

آیت الله موسوی اصفهانی در خصوص تحریمها کاتسا گفت: اینها نمی خواهند سپاه ما اینقدر فعالیت داشته داشته باشد و بنا بر فرمایشات رهبری میخواهند ما نوکر آنها باشیم.

 

وی با بیان اینکه اینقدر اهمیت دادن به برجام به صلاح نبود گفت: بعضی از آقایان خط قرمزهای مقام معظم رهبری را زیر پا گذاشتند و به لطف خدا دیگر برایشان بدعهدی آمریکا روشن شده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترحم نسبت به آمریکا اشتباه است گفت: کم کاری  و نرمش برخی ها در خصوص رفتار با آمریکا سبب شد که آنها گستاخ تر شوند چرا که نسبت به دشمن نباید ترحم داشت.

 

وی در پایان تاکید کرد: تنها راه مبارزه با آمریکا مقابله و ایستادگی است، مردم ما 38 سال ایستادگی کردند از این به بعد هم استقامت میکنند و دولتمردان ما باید به این نتیجه برسند و به لطف خدا رسیدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان