اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 13:13   |   کد مطلب: 28564
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای غربی و دشمنان انقلاب در که انتظارند چگونگی حضور مردم در 22 بهمن ماه را ببیند خاطر نشان کرد: در این راستا مردم باید برای حفط ناموس خود، امنیت کشور و دستاورد های انقلاب در این راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیست ها بکوبند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت و گو با صبح الوند، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کردبا بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم و این حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز وظیفه  عموم مردم خواهد بود خاطر نشان کرد: در مقابل جانفشانی شهدای انقلاب این مردم ایران هستند که باید این انقلاب  را با چنگ و دندان حفظ کنند

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه مردم دارالمومنین همدان همانند سایر مردم ولایتمدار کشورمان قطعا در این راهپیمایی حضوری با شکوه تر از سال قبل خواهند داشت اضافه کرد: این در حالی است که هفته های اخیر عده ای از مستکبرین قصد بر هم زدن امنیت داخلی داشتند و مردم در جریان این امر هستند و برای جلوگیری از این مهم باید حضور ویژه و با شکوه تری به نسبت سال های گذشته در یوم الله 22 بهمن ماه داشته باشند.

 

وی  با بیان اینکه حفظ این امنیت و انقلاب در کشور ما قبل از هر چیز در سایه  عنایات پروردگار و دعاهای امام زمان (عج) و سپس خانواده های معظم شهدا صورت گرفته است خاطر نشان کرد: حضور با شکوه مردم در تمام عرصه ها در حفظ این انقلاب تا کنون تاثیر بسزایی داشته است.

 

ایت االه موسوی اصفهانی همچنین اظهار کرد: مرد، زن، کوچک و بزرگ همه و همه باید برای هر بهتر و با شکوه تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن ماه، در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب از جمله غربی ها در انتظارند که ببیند مردم چگونه حضوری در این راهپیمایی خواهند داشت اظهار کرد: در این راستا از افرادی که با این انقلاب تفاوت نظرهایی تقاضا دارم برای حفط ناموس خود، امنیت کشور و دستاورد های انقلاب در این راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به ویژه امریکا و صهیونیست ها بکوبند.

 

وی افزود: فردا روزی است که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مردم خود نشان خواهند داد که انقلابشان را با جان حفظ می کنند و این در حالی است که دولت و دولتمردان نیز باید به مشکلات مردم به ویژه مشکل بیکاری، تورم، تحصیل فرزندان، ازدواج جوانان و مسکن رسیدگی کنند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با تاکید بر اینکه در راستای حل این مشکلات نیز تا کنون اقدامات مهم و گزارش هایی نیز ارائه شده است افزود: این به گونه ای است که نسبت به این انتقادات و گزارش ها دولتمردان نیز باید بیشتر از این فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان