اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 15:13   |   کد مطلب: 25354
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ضرورت انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام (ره) گفت: این انتخاب یک امر مسلمی بود چرا که انقلاب ما اسلامی بود و دشمنان برای نابودی آن دنبال کوچکترین فرصت بودند.

به گزارش صبح الوند، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با صبح الوند ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) به بیان ویژگی های این شخصیت بزرگ پرداخت و افزود: امام خمینی (ره) بزرگ مردی بود که توانست حکومت اسلامی را  تاسیس و همه اقشار مردم را زیر پرچم اسلام جمع کند و توانست  طاغوت را برکنار و دست های آمریکا را از کشور قطع کند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان افزود: در مورد مساله انتخاب مقام معظم رهبری که کمتر از 24 ساعت از ارتحال امام (ره) توسط خبرگان رهبری صورت گرفت و آنها  الحمدالله تشکیل جلسه دادند و با عنایات الهی و با اشاراتی که در زمان حضرت امام نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری داشتند به این نتیجه رسیدند که ایشان رابه عنوان رهبر بعد از امام انتخاب و اعلام کنند.

 

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد:  الحمدالله این انتخاب به لطف الهی و به برکت خون شهدا و استقامت امت اسلامی یک انتخاب بسیار موثری بوده است.

 

وی افزود: گرچه خود امام برما نعمت بزرگی بود اما مقام معظم رهبری از ساعت 58 تاکنون  توانسته است به احسن وجه بر امت اسلامی  رهبری کند و امیدواریم خداوند این نعمت رهبری را با ظهور امام زمان (عج) بر همه ما مستدام بدارد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ضرورت انتخاب سریع جایگزین بعد از رحلت امام خمینی (ره) افزود: این یک امر مسلمی بود چرا که انقلاب ما انقلاب اسلامی بود و صد درصد دشمنان بسیار بزرگی در سرتاسر دنیا داشت و آن دشمنانی که بعداز 8 سال جنگ تحمیلی به نتیجه نرسیده بودند دنبال کوچکترین فرصت بودند.

 

 وی خاطر نشان کرد: اگردر مساله معرفی رهبری کوتاهی میشد امکان داشت دشمنان انقلاب این خون شهدا و فعالیت امام را خدای ناکرده از بین ببرند و لذا بسیار لازم بود که هر چه زودتر مقام معظم رهبری را انتخاب کنند .

 

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه اطاعت از مقام معظم رهبری واجب الاطاعه است است افزود: ملت ایران  به این نتیجه رسیدند باید از مقام معظم رهبری مثل امام راحل اطاعت کنند و اطاعت کرده اند و خواهند کرد و آخرین نمونه همین مساله شرکت حداکثری مردم درانتخابات ریاست جمهوری بود که به امر مقام معظم رهبری همه شرکت کردند و امنیت کشور را تامین کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان