اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1396 - 10:08   |   کد مطلب: 27976
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم ما همچون گذشته بصیرت خواهند داشت و نمیگذارند فتنه گران اسیبی به انقلاب ما وارد کنند اما در این میان مسئولین هم نباید به نیازهای مردم بی توجه باشند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری

ایت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی گفت: به لطف خدا تا به حال هر وقتی مردم دیدند که نیاز به دفاع از انقلاب و اسلام است آمده اند و یکی از مثال هایش  هم همان حضور حماسی مردم در نه دی است .

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجمعات غیر قانونی در سطح کشور گفت: مسئولین این را نباید نادیده بگیرند  که نسبت به نیازهای مردم فعالیتهای عملی شاخصی راداشته باشند اینکه دائما بگوییم شغل ایجاد کردیم ولی در بین  مردم کاملا محسوس نباشد کافی نیست  باید مسئولین ما نسبت به این مسائل احساس خطر کنند و باید حقوق های نجومی را از حلقوم  آنان بیرون بکشند زیرا سرو صدا کردن و به نتیجه نرساندن مردم را ناراحت می کند.

 

وی تصریح کرد: باید مشکلاتی که مردم دارند این مراکز اقتصادی و صندوق هایی که هست یا مجوز قانونی بدهند یا کارها را تعطیل کنند  این کارها را باید مسئولین ما جدی بگیرند که مردم عصبانی نشوند و مشکلات به خیابانها کشیده نشود.

 

موسوی اصفهانی افزود: با تمام این مشکلات مردم اصل خون شهدا را قبول دارند این چیز تازه ای نیست و 38 سال است  که نشیب و فراز داشته و هرگاه نیاز به حضور مردم داشته امده اند.

 

وی با بیان اینکه مردم ما 250 هزار شهید برای انقلاب فدا کرند و اگر کسی بخواهد اصل انقلاب را به بهانه این مسائل زیر سئوال ببرد در مقابلش خواهند ایستاد گفت:  خدای متعال هم تا به حال این انقلاب را کمک کرده و  از این به بعد هم باید به مشکلات مردم رسیدگی شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  راه مطالبات این نیست که بخواهیم امنیتی که بزرگترین نتیجه برای انقلاب اسلامی و دردنیا کم نظیراست را خدشه دار کنیم افزود:  نباید  بخاطر یک سلسله مسائل فردی و جزیی اصل امنیت کشور را زیر سئوال ببریم و لذا عموم مردم  به خواست خدا در سراسر کشوردر نهم دی و  به عنوان دفاع از اسلام شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: شاید برنامه ریزهایشان این بوده که می خواستند یک تهدیدی در بین مردم  ایجاد بکنند که مردم از حضور حماسی  در نه دی وحشت داشته باشند و حاضر نشوند ولیکن به خواست خدای متعال هم تجربه نشان داد و هم بصیرت مردم انشالله یک تجمع سراسری کشوری امروز مردم ما خواهند داشت.

 

ایت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه  باید به خواسته های به حق مردم بیشتراهمیت داده شود افزود: در انتخابات ایت الله جنتی فرمودند تخلفات چشمگیری شده باید اینها را معرفی میکردند باید از کار برکنار میکردند یک مقدار این مصلحت اندیشی ها گاهی  به خواست مردم لطمه میزند و امیدواریم مردم با بصیرت بیشتری در این مسائل دقت کنند و هم دولت ،دولتمردان و مقام معظم رهبری نسبت به این مسایل در زمان مقتضی موضع مناسب و رهنمودها را خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان