اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 14:50   |   کد مطلب: 27510
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
سیاسی کردن مسائل در مواقع بحرانی کاری غیر اخلاقی است
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه برخی به دنبال سیاسی کردن مسایل در مواقع بحرانی هستند گفت: اگر برخی بخواهند از حوادثی همچون زلزله به نفع خود بهره ببرند کاری خلاف شرع مقدس اسلام انجام داده اند.

 آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه در مواقع بحرانی همه باید برای رفع مشکلات بسیج شویم گفت: حالا اگر یک افرادی هم بخواهند در این میان خواسته های حزبی گروهی و شخصی را دخالت بدهند و استفاده ای از این مصیبت که تعداد زیادی از هموطنانمان  از لحاظ مادی و معنوی دچار اسیب شده اند به نفع خود استفاده کند، این خلاف شرع مقدس اسلام و مسایل انسانی و نوع دوستی است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این سوءاستفاده های جناحی و فردی مردم برای کمک رسانی دچار تردید می کند.

 

وی افزود: گرچه مردم بصیرتشان در حدی است که هم در زمان جنگ هم در مسایل تحریم و سایر مشکلات که پیش آمده  خوب از عهده برآمدند.

 

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: این مردم در زمان حضرت امام (ره) با تشویق ایشان  بسیج شدند و جنگ هشت ساله را به لطف الهی به احسن وجه اداره کردند

 

وی اظهار کرد: در مساله زلزله ما نباید  گروه بندی کنیم و بگوییم این اشتباه کرده و به عنوان مثال بگوییم ساختمان ها غیر ایمن بودند و سپس برخی ها جواب بدهند کشته  های این ساختمان ها اندک بوده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر واقعا تخلفی از نظر ناظرین ساختمان  صورت گرفته از آنها شکایت و محاکمه اشان کنید حال چرا دیگر ذهن مردم را مغشوش می کنید.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها هم نباید به دنبال مسائل جناحی و حزبی در مواقع بحرانی  بروند گفت:  نباید با رفتن به حاشیه اصل قضیه را تحت الشعاع قرار دهیم.

 

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: الان تو این سرمای طاقت فرسا هیچ هیچ آسیبی به ما  وارد نشده  نگران گرم  کردن اطرافیانمان هستیم حال به این بندگان خدا فکر کنید که در این سرمای طاقت فرسا چه می کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: اینکه در مواقع بحرانی بخواهیم مسایل را به مسایل سیاسی و حزبی بکشانیم و یک گروهی را بکوبانیم کاری غیر اخلاقی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان