اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1397 - 9:15   |   کد مطلب: 29918
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان:
آزادی 5 زندانی جرائم غیر عمد با کمک کمیته امداد همدان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: پنج زندانی جرائم غیر عمد با کمک کمیته امداد استان همدان در سال 97 با پرداخت بیش از 63 میلیون تومان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش صبح الوند، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه پنج زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال 97 با کمک کمیته امداد آزادشده‌اند، گفت: هزینه آزادی این زندانیان بیش از 63 میلیون تومان بوده است که با کمک خیران و منابع کمیته امداد پرداخت‌شده است.

 

بحیرایی بابیان اینکه 875 خانواده زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند، گفت: خدمات درمانی و تحصیلی، وام‌های کارگشایی و اشتغال، کمک‌معیشت، خدمات تعمیرات مسکن و طرح محسنین نیز تا زمان آزادی سرپرست خانوار از زندان به این خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره کل زندان‌های استان باهدف استقرار عدالت، سازمان‌دهی نظام حمایتی و اجتماعی، انسجام و اثربخشی کنترل آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و گسترش خدمات مددکاری بسته‌شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: پس از آزادی زندانیان در صورت نیازمندی خانواده در یک دوره شش‌ماهه تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرد و خدماتی مانند، وام اشتغال به سرپرست خانوار در صورت عدم اعتیاد، جهیزیه موردی و وام کارگشایی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان