اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1397 - 8:52   |   کد مطلب: 29986
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان:
رشد 48 درصدی کمکهای حامیان به مددجویان کمیته امداد استان همدان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از رشد 48 درصدی کمکهای مردمی خبر داد و گفت: حامیان در شش‌ماهه نخست امسال 9 میلیارد و 220 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان کمک کرده‌اند.

به گزارش صبح الوند، جمشید محمدی، بابیان اینکه حامیان در شش‌ماهه نخست امسال 9 میلیارد و 220 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 48 درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

 

محمدی با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغازشده است، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه هزار و 979 حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای سال جذب‌شده است، ادامه داد: 58 درصد حامیان استان همدان در قالب 15 هزار و 753 نفر بومی هستند.

 

وی گفت: ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده‌اند و در حال حاضر 20 هزار و 709 حامی نیکوکار از سه هزار و 782 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حمایت می‌کنند.

 

محمدی همچنین گفت: هفت هزار و 70 حامی نیز از سه هزار و 296 فرزند محسنین، فرزندانی که بد سرپرست می‌باشند (فرزندان طلاق، فرزندانی که پدر و مادر دارای بیماری‌های صعب‌العلاج می‌باشند) حمایت می‌کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان میانگین کمک به هر یتیم را در ماه 280 هزار تومان و سرانه کمک به محسنین را 144 هزار تومان اعلام کرد و افزود: حامیان خیر در شش‌ماهه اول سال گذشته شش میلیارد و 228 میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان