اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1397 - 10:34   |   کد مطلب: 29831
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان :
پرداخت بیش از یک میلیارد تومان کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان همدانی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: یک میلیارد و 317 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به 385 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان از ابتدای سال جاری پرداخت‌شده است.

به گزارش صبح الوند، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه کمک به جوانان برای ازدواج آسان یکی از فعالیت‌های خداپسندانه است که ریشه در سنت حسنه نبوی دارد، گفت: از ابتدای امسال 385 مورد کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان تحت حمایت پرداخت‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی ازدواج جوانان به‌ویژه تأمین جهیزیه دختران نیازمند در آستانه ازدواج از وظایف کمیته امداد است، ادامه داد: یک میلیارد و 317 میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده برای ازدواج مددجویان از اعتبارات دولتی و مساعدت‌های خیران پرداخت‌شده است.

 

 بحیرایی ادامه داد: 385 مورد کمک در قالب 36 کمک‌هزینه ازدواج مجدد خانواده‌های تحت حمایت به مبلغ 130 میلیون تومان، 21 مورد کمک‌هزینه ازدواج پسران تحت حمایت به مبلغ 28 میلیون تومان و 328 کمک‌هزینه تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به مبلغ یک میلیارد و 159 میلیون تومان بوده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان در شرف ازدواج، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و مشاوره‌های قبل از ازدواج است که برای 385 نفر امسال برگزارشده است.

 

وی همچنین در پایان ادامه داد: 329 نفر از جوانان در انتظار دریافت کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند که امیدواریم با کمک خیران و کمک‌های مردم نوع‌دوست، این عزیزان نیز راهی خانه بخت شوند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان