اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1397 - 9:06   |   کد مطلب: 29626
فرماندار تویسرکان گفت: تعامل تنگاتنگ و مستمر و هم‌افزایی رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز همدان با مسئولان تویسرکان زمینه ساز معرفی بیش از پیش و بهتر ظرفیت‌های متنوع شهرستان است.

به گزارش صبح الوند، حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان ارشد شهرستان تویسرکان با مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان همدان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متنوع و متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی، کشاورزی، گردشگری، اجتماعی، علمی و ادبی  و مفاخر برجسته، مشهور و اثر گذاری برخوردار است که معرفی و شناساندن آنها به مردم ایران زمین یک ضرورت در جهت شتاب بخشی به روند توسعه شهرستان به شمار می‌رود.

وی افزود: شهرستان تویسرکان حرف‌های زیادی برای گفتن در زمینه‌های مختلف از جمله تولید محصول گردو با کیفیتی جهانی، تولید صنایع دستی به ویژه صنایع مبل و منبت، فرش دست باف، و شاخه‌های متنوع گردشگری دارد که هم‌گرایی و همکاری رسانه ملی از اثر گذاری بی بدیلی در معرفی آنها برخوردار است.

مومیوند از پوشش رسانه‌ای و تلاش‌های صدا و سیمای مرکز همدان در جشنواره ملی گردو، صنایع مبل و منبت و فرش دست باف تویسرکان در سال گذشته تقدیر و تصریح کرد: این جشنواره ملی همزمان با برگزاری رویداد بزرگ همدان 2018، شهریورماه امسال نیز همراه با جشنواره مبل و منبت روستایی در تویسرکان برگزار می‌شود و بدون تردید توانمندی صدا و سیمای مرکز همدان در پوشش این رویدادهای ملی را بیش از سال گذشته خواهیم دید.

وی ابراز کرد: همچنین پنجم مردادماه به عنوان " روز ملی تویسرکان" با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری و یادروز شهادت 38 شهید تویسرکانی در عملیات غرور آفرین مرصاد و تاریخ برگزاری اولین نماز جمعه تویسرکان در 150 سال پیش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که قطعاً مورد توجه مسئولان صدا و سیمای مرکز همدان و رسانه ملی قرار دارد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تمام مناطق شهری و روستایی تویسرکان از پوشش 100 درصدی شبکه های دیجیتال صدا و سیما برخوردارند تصریح کرد: در عین حال گاهی شاهد قطع پوشش دهی این شبکه ها در برخی مناطق شهرستان هستیم که رفع آنها، همکاری و توجه ویژه مسوولان صدا و سیما را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: از مسئولان صدا و سیمای استان همدان انتظار داریم ایستگاه های فرستنده ها و گیرنده‌های دیجیتالی مستقر در شهرهای سرکان و فرسفج و روستای اشتران به لحاظ تجهیزات کاملاً نوین و به روز بوده و از نظر رعایت موارد پدافند غیر عامل قابل اطمینان باشند.

فرماندار تویسرکان گفت: مدیر کل صدا و سیمای استان همدان و معاونان ایشان قول مساعد برای همکای های دو طرفه و مستمر را دادند و روند خوب معرفی ظرفیت‌های متنوع شهرستان تویسرکان در رسانه ملی با توان و قوت بیشتری تداوم می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان