اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 25263
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه سد خرمرود پس از سد سرابی یک ظرفیت بزرگ برای تویسرکان و به ویژه منطقه خرمرود است، گفت: این سد علاوه بر تامین آب آشامیدنی ۴۳ روستا، آب کشاورزی مورد نیاز مناطق مختلف را تامین و موجب تقویت گردشگری در شهرستان می‌شود.
 فرماندار تویسرکان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حبیب مومیوند ظهر امروز در شورای اداری تویسرکان اظهار داشت: مشارکت بالا و کم نظیر مردم تویسرکان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان از بلوغ سیاسی و دانایی مردم این شهرستان دارد.

وی بیان کرد: تویسرکان با مشارکت 83 درصدی در انتخابات رکورد حضور در استان همدان را به خود اختصاص داد که این حضور کم نظیر وظیفه مسئولان را دو چندان می‌کند.

مومیوند با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و مردم سالار دینی ایران، برنده و بازنده در انتخابات معنایی ندارد تاکید کرد: امروز زمان همدلی، همگرایی و همبستگی در مسیر حرکت به سوی توسعه پایدار کشور است.

وی گفت: سعی مسئولان ارشد تویسرکان بر این بوده که سیاسی‌کاری و حواشی غیر ضروری را در روند خدمت رسانی به مردم از فضای اجرایی و مدیریتی شهرستان دور کنند و اکنون وفاق و همدلی بین ارکان شهرستان راضی کننده و قابل قبول است.

فرماندار تویسرکان خواستار مشارکت عموم مردم،اندیشمندان، نخبگان و صاحب نظران عرصه‌های مختلف در روند توسعه شهرستان تویسرکان در قالب سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد شد و افزود: اکنون شهرستان تویسرکان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و افق روشنی در پیش روی خود دارد.

وی تاکید کرد: شیب کاهش جمعیت در شهرستان تویسرکان کم شده و این به معنای اثر بخش بودن خدمات‌رسانی‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، رفاهی و اجتماعی دارد.

مومیوند با اشاره به آغاز مراحل اجرایی سد خرمرود با حضور وزیر نیرو در چند روز گذشته گفت: سد خرمرود پس از سد سرابی یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان تویسرکان و به ویژه منطقه خرمرود است که علاوه بر تامین آب آشامیدنی 43 روستا، آب کشاورزی مورد نیاز مناطق مختلف و بر طرف کردن نیازهای زیست محیطی موجب تقویت مزایای گردشگری شهرستان می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مراحل اجرایی انتقال یک میلیون متر مکعب از آب سد سرابی به روستاهای دهستان سید شهاب از دیگر طرح های اجرایی امید بخشی است که مشکلات مربوط به آب آشامیدنی در مناطق روستایی را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان