اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. فروردين 1396 - 22:46   |   کد مطلب: 24410
فرماندار تویسرکان گفت: تولید و اشتغال با توجه به توانمندی‌های مردمی، الویت سال۹۶ در شهرستان تویسرکان است.

به گزارش صبح الوند، حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان با اشاره به نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اکنون اولویت اول در سامان‌دهی و مدیریت امور خرد و کلان کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیز ریشه در معضلات اقتصادی و نبود اشتغال دارند.

مومیوند تاکید کرد: بر اساس فرمایش رهبر انقلاب باید از این مرحله که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید چکار کنیم، عبور کرد و اکنون برنامه‌هایی که در این راستا صورت گرفته باید اثرگذاری خود را نشان دهند.

وی توجه رهبر معظم انقلاب به مقوله حل معضلات اقتصادی و رشد و پویایی این بخش را نشان از لزوم توجه ویژه همه مسئولان در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی به فعالیت سازمان‌دهی شده در مسیر پیشرفت اقتصادی دانست و متذکر شد: فعالیت‌های خوب و اثرگذاری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده اما کافی نبوده و برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مومیوند افزود: باید برای گام برداشتن موفق در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از سرمایه مردمی بیشترین بهره وری را ایجاد و در هر حوزه و بخش اجرایی با دید اشتغالزایی به مسائل نگاه کرد.

وی گفت: هر منطقه از کشور باید با توجه به مولفه‌ها و شاخصه‌های بومی و محلی خود، برنامه‌های مدونی برای ایجاد فرصت‌های متنوع شغلی داشته باشد.

وی خروج از رکود اقتصادی را در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: باید این باور عمومی در جامعه شکل بگیرد که با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی می‌توان معضلات اقتصادی را ریشه کن کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان