اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1395 - 1:14   |   کد مطلب: 20117
فرماندار تویسرکان از آمادگی کامل برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن خبر داد و افزود: زیرساخت های لازم برای برگزاری سرشماری در تویسرکان مهیاست.

به گزارش صبح الوند، مهندس حبیب مومیوند در جلسه هماهنگی برگزاری سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن امسال در تویسرکان همزمان با سراسر کشور از 3 تا 24 مهرماه به صورت الکترونیکی و از 24 مهرماه به مدت یک ماه نیز با مراجعه مأمورین سرشماری به درب منازل به منوال سال‌های گذشته انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرشماری امسال با توجه به اینکه الکترونیکی برگزار می شود با سرشماری سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه تویسرکان تجربه برگزاری یک دوره انتخابات به صورت تمام الکترونیکی را دارد در این زمینه نیز مشکلی ندارد و زیرساختهای در شهرستان آماده است.
فرماندار تویسرکان خواستار برگزاری کلاس‌های توجیهی لازم برای کارشناسان در این سرشماری شد و افزود: پایش و انتخاب مأموران سرشماری پس از اتمام مهلت ثبت نام انجام می‌شود.
مهندس مومیوند داشتن آمار و اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی‌های مختلف در کشور را ضروری دانست و افزود: کشور در سال‌های گذشته از نداشتن آمار دقیق ضرر دیده  است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان