اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. بهمن 1395 - 23:41   |   کد مطلب: 23583
فرماندار تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع ورزشی بانوان در سال 86 گفت: فاز نخست این مجتمع یعنی سالن ورزشی بانوان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
افتتاح فاز اول مجتمع ورزشي بانوان در دهه فجر

به گزارش صبح الوند به نقل ازفارس، حبیب مومیوند عصر امروز در حاشیه بازدید از پارک بانوان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را بانوان تشکیل داده‌اند، اظهار کرد: معمولا کمتر فضای مناسب برای اوقات فراغت بانوان فراهم است که خوشبختانه این فضا در تویسرکان در قالب پارک بانوان تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع ورزشی بانوان در سال 86 گفت: فاز نخست این مجتمع یعنی سالن ورزشی بانوان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

 

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه استخر مجتمع ورزشی بانوان از سال‌های پیش آغاز شده اما متأسفانه تاکنون نیمه‌کاره باقی مانده است؛ افزود: استخر مجتمع ورزشی بانوان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم استخر شنای مجتمع ورزشی بانوان را سال 96 با تخصیص اعتبار از منابع استانی و کمک گرفتن از منابع ملی به بهره‌برداری برسانیم.

 

مومیوند با اشاره به اینکه یکی از مهمترین و اولویت برنامه‌های شهرستان اشتغال‌زایی است، گفت: امیدواریم بانوان با بازدید از واحدهای کارآفرینی بانوان نخبه شهرستان در راستای آسایش و آرامش و در زمینه کارآفرینی خودشان سهم خوبی داشته باشند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان