اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 23:39   |   کد مطلب: 25353
فرماندار تویسرکان گفت: گفتمان الهی امام خمینی(ره) با گذر زمان کهنه نمی‌شود بلکه ابعاد شخصیتی ایشان را درخشان‌تر نشان می‌دهد.
فرماندار تویسرکان

به گزارش صبح الوند، حبیب مومیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر آن برگرفته از مبانی قرآن و ارزش های ناب اسلامی است که امروز مرزهای ایران اسلامی را در نوردیده و به کل جهان صادر شده است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) به این دلیل محبوب، مقتدرو اثر گذار است که فقط برای خدا و حاکمیت فرمان های الهی در جامعه حرکت می‌کرد.

مومیوند امام خمینی(ره) را تجلی ادامه راه روشن انبیا و ائمه اطهار(ع) برای استقرار حکومت الهی در جامعه و تحقق عدالت اجتماعی دانست و افزود: تا زمانی که جوامع بشری در سراسر دنیا تشنه عدالت، آرامش، صلح، مهرورزی و دوری از خشونت و کشتار هستد هرگز اندیشه‌های امام راحل از یادها نمی‌رود.

وی تأکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در راه رضای خداوند متعال گام بر می‌داشت و پشتوانه مردمی را مهمترین عامل تداوم انقلاب و تحقق ارزش های آن می‌دانست.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن اندیشه‌ها و سیره عملی امام خمینی (ره) در حقیقت حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های الهی و کوشش در جهت تحقق عدالت اجتماعی است افزود: آیین‌های بزرگداشت امام راحل(ره) باید با محوریت مردم برگزار شود زیرا ایشان خود را وقف خدا و مردم کرده بود.

وی اظهار داشت: امروز(شنبه) مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب از ساعت 7 عصر با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان و به صرف افطار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان