اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1397 - 13:47   |   کد مطلب: 29412
نماینده مردم همدان گفت: اولویت سیاستهای کلی نظام و برنامه ششم توسعه، در ساماندهی، هویت بخشی و توانمندی سازی حاشیه شهرها است.

به گزارش صبح الوند، نماینده مردم همدان ، در نشست،ستاد بازآفرینی شهری پایدار همدان گفت، در سیاستهای کلی نظام و برنامه ششم توسعه کشور ، سه محور سامان بخشی ، توانمند سازی و هویت بخشی در خصوص مناطق حاشیه ای تعریف شده است.

 

وی تاکید کرد:  با این سه محور قرار است ، به چند موضوع برسیم   که کنترل ناهنجاری ها در حاشیه شهر، تقویت تامین اجتماعی در این مناطق و بازآفرینی و روزآمد سازی از جمله اینها است.

 

 

حاجی بابایی خاطر نشان ساخت: این سه ماده از مواد برنامه ششم به ، مثلث شهرداری و دولت ومردم اشاره دارد، که باید با هم افزایی تلاش کرد.تا به اهداف برنامه برسیم.

 

وی افزود: برای مثال در شهرداری همدان، غرب شهر همدان، منطقه منوچهری که جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر دارد، پارک بسیار زیبایی که در راستای هویت بخشی و توانمندی سازی طراحی و برنامه ریزی شده است، که با سایر برنامه های می توان برای ساماندهی و هویت بخشی و توانمندسازی این منطقه و سایر مناطق نیازمند توجه باید به صورت ویژه برنامه ریزی کرد.

 

نماینده همدان وفامنین ، به پروژه های عمرانی فامنین وجورقان نیز اشاره کرد و گفت: در فامنین هم در طول سه ماه پیشرفت خوبی در پروژه های ،شهرداری داشتیم، در جورقان نیز کمربندی که در حال اجراست، در بافت فرسوده بسیار جدی وخوب وارد شده اند.

 

وی خاطر نشان ساخت:  سرعت پیشرفت کمی وکیفی پروژه ها خوشبختانه به گونه ای است که قطب بودن وپیشتاز بودن همدان را به خوبی حس می کنیم،

 

حاجی بابایی بیان داشت: حاشیه نشینی همدان بسیار زیاد است ، جمعیت بالای مناطق حاشیه نشین تولید شهرک می کند، اگر ساماندهی و هویت بخشی در این مناطق را داشته باشیم، با اجرای رینگ سوم، فضاهای سبز حفظ می شود، قیمت زمین ارزش پیدا می کند، رانت ها و سواستفاده ها از بین می رود،همه نقشه ها و برنامه های همدان را سامان ومردم امنیت پیدا می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان