اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. خرداد 1398 - 17:31   |   کد مطلب: 31091
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما جنگ طلب نیستیم و به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم افزود: جمهوری اسلامی موشک هایی ساخته که میتواند رژیم صهیونیستی را مورد حمله قراردهد, بنابراین آمریکا نگوید با ایران وارد جنگ نمیشویم بلکه اصلا نمیتواند که وارد جنگ بشود.
نماینده مردم همدان و فامنین

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی, نماینده مردم همدان و فامنین پیش از خطبه های نماز جمعه همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای همدان علی الخصوص در عملیات رمضان گفت: با توجه به موفقیت رزمنده های همدانی در عملیات رمضان صدام به تلافی این موفقیت به نماز جمعه روز قدس همدان حمله کرد که این دو خون بار ترین اتفاقات برای مردم همدان بود.

وی با بیان اینکه امروز برای ملت ایران خدا, رهبری را فرستاده است که برای همه جهان اسلام نمونه است افزود: این ملت در طول چهل سال گذشته تمام سختی ها را تحمل کردند اما یک لحظه از امامشان و اهل بیت جدا نشدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه سخن اول بنده مبارزه با آمریکا است افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب دو قطب شوروی و آمریکا دو قطب قدرتی بودند و دنیا را تقسیم کردند اما تفکر هر دو دوری از خدا بود.

وی ادامه داد: آمریکا در نهایت به بهانه حل مشکلات اقتصادی با گرفتن قدرت نظامی و وارد کردن فرهنگ خود به کشور شوروی باعث فروپاشی آن شد.

حاجی بابایی افزود: مردم روسیه به این نتیجه رسیدند که هر چه به آمریکا اعتماد کردند اشتباه است و لذا یکی به اسم پوتین گفت عزت و اقتدار مردم فقط مبارزه با آمریکا است و قهرمان ملی شد.

وی با بیان اینکه راهبرد آمریکا با مبارزه با ما یک روز سخت افزاری بود و امروز نرم افزاری هست افزود: هدف آمریکا از جنگ سخت افزاری همچون کودتا, جنگ هشت ساله و همچنین تشکیل داعش و سوریه محاصره ایران بود اما شکست خورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها در طول این یک سال سخت ترین تحریم های اقتصادی را به ما تحمیل کردند و حتی اجازه ندادند کشورهای دیگر به مردم سیل زده کمک کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در راهبرد جدیدش به این نتیجه رسیده هم تحریم میکند هم ناو هواپیما برش را به منطقه آورده است افزود: آمریکا در هیچ شرایطی نمیتواند با مردم ایران وارد جنگ بشود.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما جنگ طلب نیستیم و به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم افزود: جمهوری اسلامی موشک هایی ساخته که میتواند رژیم صهیونیستی را مورد حمله قراردهد, بنابراین آمریکا نگوید با ایران وارد جنگ نمیشویم اصلا نمیتواند که وارد جنگ بشود.

وی با بیان اینکه حرف اول امنیت در دنیا را جمهوری اسلامی می زند اظهارکرد:  امروز جمهوری اسلامی جز چند کشور برتر در قدرت نظامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه امروز ما توانستیم  اهل بیت را به دنیا نشان دهیم افزود: امروز همه میدانند فرق بین اسلام آمریکایی و اهل بیت کدام است.

وی اظهار کرد: ما این همه شهید که دادیم و این مسیر را با مشقت های فراوان داریم طی میکنیم و ما در جمهوری اسلامی انقلاب کردیم تا امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جهان باشند و ما پشت انها حرکت کنیم

حاجی بابایی با بیان اینکه ملت ایران با شرافت هستند افزود: روزی که ما انقلاب کردیم ارزش های انقلابی شکل گرفت اما از روز اول انقلاب یک اتوبان کنار اتوبان انقلاب بود.

وی ادامه داد: اتوبان انقلاب اتوبان ارزش ها است و هنوز هم ادامه دارد, اما اتوبانی که در کنار این اتوبان حرکت کردند و آمدند اقتصاد لیبرالیسم را شکل دادند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اقتصادی کشور ما مربوط به اجرای اقتصاد غیر اسلامی است افزود: درد جمهوری اسلامی ایران این است که کسانی که وارد لایه های اشرافی شدند که لایق مدیریت جمهوری اسلامی نیستند و هر که در جمهوری اسلامی اشرافی گری میکند مال این مردم نیست.

وی تاکید کرد: کسی که در جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته مسولیت گرفته و راندخواری کرده این خادم ملت ایران نیست این خائن ملت است هر کس میخواهد باشد.

حاجی بابایی اظهار کرد: این مردم اگر اعتراض نکردند به خاطر نظام و شهدا است و به فضل الهی از این مرحله عبور خواهیم کرد و روزی خواهد رسید که آمریکا دست از کشور ایران برمیدارد.

وی با بیان اینکه آزمایش های امروز از آزمایش های هشت سال دفاع مقدس سخت است افزود: رزمندگانی هستند که هشت سال جنگیدند اما امروز در مقابل غباری که در جامعه بود سکوت کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ملت ایران بدانند هرکس در هر جای کشور اگر از جیبش پول ریخت به درد  مردم نمیخورد ما بحث اصلاح طلب اصولگرا نداریم ما انقلابی و غیر انقلابی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان