اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 10:53   |   کد مطلب: 30131
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان قلبی تپنده است و اگر نباشد باید با مواردی همچون 2030 دست و پنجه نرم کرد.

به گزارش صبح الوند، دکتر حاجی بابایی در جمع اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان بیان کرد:ارائه آمارهای غلط در آموزش و پرورش، عنوان نیروی مازاد را بر سر زبان ها انداخت که این کاملا اشتباه است.

 

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  پول، جذب و تعداد نیرو در آموزش و پرورش یک سیاست است افزود: مهندسی نیروی انسانی همانند جذب نیروی انسانی مهم و قابل توجه است.

 

 

 وی اظهار کرد: چنانچه روند جذب و تعداد پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مثل سالهای اول تاسیس با قدرت انجام می شد، اکنون مشکلی در تامین معلم و به نوعی کلاس خالی نداشتیم.

 

حاجی بابایی با بیان اینکه معلم، شخصیت معلمی می خواهد و این اتفاق در اتاق های همین دانشگاه فرهنگیان محقق می شود افزود: ورودی و خروجی های دانشگاه فرهنگیان آنقدر توانمند هستند که هر کدام می توانند یک دستگاه را بچرخانند؛

 

وی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان قلبی تپنده است و اگر نباشد باید با مواردی همچون 2030 دست و پنجه نرم کرد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آموزش و پرورش باید واقعیات گفته شود و نباید جنبه ی سیاسی به کارها داد.

 

وی با بیان اینکه اجرای نظام شش سه سه، بنده در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش، ریل گذاری کردم افزود:  آموزش و پرورش تولید کننده است و نه مصرف کننده، این نوع نگاه به دستگاه تعلیم و تربیت صحیح نیست.

 

 

در ادامه علیرضا علی صوفی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان همدان هم نیز در این جمع اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان جز با کیفیت ترین دانشگاه های کشور و یک دانشگاه استراتژیک و ماموریت گراست؛

 

وی تاکید کرد: روند جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان با یک روش صحیح و برنامه ریزی شده باید ادامه داشته باشد.

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همدان در پایان بیان کرد:مهارت آموزان جذب شده افراد باسوادی هستند ولی باید دغدغه معلم بودن را ضمیمه کارشان کنند تا بتوانند در این کسوت موفق شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان