اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1397 - 9:15   |   کد مطلب: 29962
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: با تصویب کمیسیون برنامه و بودجه‌ ۴۵۰ میلیارد حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه اجرای آسفالت در هشت روستای استان همدان اظهار داشت: یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای منطقه ویژه اختصاص یافته ‌که حرکت جدیدی را در بخش توسعه شهرستان فامنین ایجاد می‌کند.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه پروژه دامداری  شهرستان فامنین می‌تواند یک جریان اقتصادی مطابق با نیازهای منطقه دنبال کرده و در جایگاه واقعی شهرستان نتیجه‌بخش باشد افزود: امروز در روستایی حضور داریم که 23 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ‌و ما نیز باید به هر میزان که بتوانیم با خدمت‌رسانی به روستاها، این مناطق را آباد کنیم چرا که این کار ریشه انقلاب را محکم‌تر می‌کند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان فامنین با حرکت قدرتمندانه‌ای که انجام گرفت جایگاه خود را به شهرستان ارتقا داد، به طوری که با بررسی اعتبارات شاخص‌های استان با مبلغی بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان جایگاه دوم را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتباربرای منطقه ویژه‌، حرکت جدیدی را در بخش توسعه شهرستان فامنین ایجاد خواهد کرد.

 

وی با اعلام اینکه پروژه دامداری این شهرستان می‌تواند یک جریان اقتصادی مطابق با نیازهای منطقه دنبال کرده و در جایگاه واقعی شهرستان نتیجه‌بخش باشد گفت: خوشبختانه در هفته‌ای گذشت موفق شدیم در کمیسیون برنامه و بودجه طرحی ارائه دهیم که اگر تصویب شود فصل جدیدی از بهسازی روستاها و راه روستایی فراهم می‌شود، به طوری که از 1500 میلیارد تومان، 450 میلیارد تومان، اعتبار بهسازی روستایی خواهد بود.

 

حاجی‌بابایی‌ تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در شهرستان فامنین مرهون تلاش‌های همگانی و همه جانبه همه مسئولان است به طوری که تصمیم کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فامنین و همدان با موافقت سازمان برنامه و بودجه برای آغاز عملیات بهسازی روستاهای بالای 20 خانوار اقدامی بود که می توان گفت سبب بهسازی 100 درصدی روستاها شد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم لیاقت خدمتگزاری از سوی مسئولان و خادمان خود را دارند، عنوان کرد: امیدوارم به سمتی حرکت کنیم که شهرستان فامنین به عنوان پیشانی غرب کشور جایگاه واقعی خود را یافته و از نعمت‌های جمهوری اسلامی بهره‌مند شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرستانی به یکپارچگی و هماهنگی شهرستان فامنین نداریم و همه مسئولان همسو باهم در مسیر ولایت کارها را پیش می‌برند که باید این هم‌افزایی را به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان