اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1397 - 9:52   |   کد مطلب: 29753
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
جاده تهران در شأن همدان نیست
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده تهران در شأن همدان نیست و باید به سمت اختصاص اعتبار برای سه ورودی همدان پیش رویم، تصریح کرد: جاده ملایر طبق مصوبه‌ای که با استاندار داشتیم باید تعویض و روشنایی آن نیز ساماندهی شود.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضاحاجی بابایی دربازدید از عملیات بازسازی و ساماندهی جاده ملایر، با اشاره به اینکه محور اساسی کار ما شهر همدان است، اظهار کرد: بحث پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و کلانشهر همدان دارای الزاماتی است.

 

وی با بیان اینکه جاده تهران در شأن همدان نیست و باید به سمت اختصاص اعتبار برای سه ورودی همدان پیش رویم، تصریح کرد: جاده ملایر طبق مصوبه‌ای که با استاندار داشتیم باید تعویض و روشنایی آن نیز ساماندهی شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد یک کار اقتصادی برای این جاده باشیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه 22 پروژه ملی که به دلایلی یا متوقف و یا حذف شده بود اجرایی خواهد شد.

 

 وی یادآور شد:  کلانشهر بیمارستان، پتروشیمی، موزه قدیمی غرب کشور، تالار 5 هزار نفری و پردیس سینمایی از جمله پروژه‌هایی هستند که فعال شده‌اند.

 

 حاجی‌بابایی با اشاره به ساماندهی 700 هزار جمعیت کلانشهر همدان، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون  نه تنها حتی یک مدیر در انجام پروژهای ملی مانع از انجام کار نشده بلکه همه برای انجام کار وارد عمل شده‌اند.

 

 وی با اشاره به اینکه سرعت انجام کار امروزه با گذشته قابل مقایسه نیست چراکه امروزه کارها به سرعت در حال انجام است، تصریح کرد: در سال 96 سرعت انجام کار به صورت مطلوبی افزایش یافته است.

 

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان اکباتان یک پروژه کوچک نیست، ادامه داد: ساخت و تجهیز این بیمارستان نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار است.

 

 وی با بیان اینکه پردیس سینمایی که آغاز به کار شده است به 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، یادآور شد: بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه وارد عمل شده است.

 

 حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما به دنبال تعریف و تجمید از خود نیستیم، ادامه داد: رسانه‌ها باید از سرانجام این پروژه با خبر شوند و از ما سوال کنند ما نیز نتیجه را به آنها اعلام خواهیم کرد.

 

 وی گفت: خوشبختانه در سطح شهر کارها به سرعت در حال انجام است و مردم نیز باید از کارهای انجام شده اطلاع داشته باشند.

 

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه 150 میلیاردی آب جزو پروژهای با اعتبار بالاست، خاطرنشان کرد: کنارگذر غربی و شرقی همدان مغفول مانده است چراکه مصوبه این کنارگذرها در سال 76 بوده اما تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند اما ما در حال پیگیری و به نتیجه رساندن آنها هستیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان