اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. فروردين 1397 - 14:53   |   کد مطلب: 29096
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در سالی که گذشت شاهد ثبت وقایع و رخدادهای ارزنده ای در زمینه های و بخش های گوناگون اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان ملایر بودیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، عبدالعظیم رضایی دوشنبه 6 فروردین ماه، در دیدار نوروزی خود با همکاران این فرمانداری، افزود: به مشارکت ارزنده و پرشور مردم ملایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اردیبهشت گذشته، ثبت ملی منبت ملایر، ثبت بیش از 3000 نفر اشتغال جدید در سامانه رصد، از جمله موفقیت های حاصله بود.

وی به ارتقای جایگاه اسلامشهر آقگل به شهر، افتتاح، توسعه و بازگشت به تولید کارخانه های نورد فولاد زاگرس، فروسیلیس غرب پارس، کارخانه و معدن فرآوری آندولوزیت، توسعه کارخانجات بافتینه و بافتسان با صرف صدها میلیارد تومان اعتبار و ایجاد چند صد نفر اشتغال مستقیم، اشاره کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های متعدد در زمینه های مبل منبت، خوشه برتر انگور، شیره پزی، آلبالو، بازار و برداشت گندم، در کنار 10 ها اقدام و فعالیت اجتماعی و فرهنگی و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ده ها پروژه عمرانی با بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار، بخش کوچکی از اهم اقدامات و خدمات دولت خدمتگزار با همراهی و همکاری مردم فهیم و فرهنگ مدار شهرستان در سال گذشته است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه امیدواریم که در سال جدید شاهد شکوفایی ها و جهش های بزرگتری در عرصه های گوناگون اجتماعی و اقتصادی این شهرستان باشیم و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال جدید در زمینه "حمایت از کالای ایرانی"، این رهنمود و سیاست کلی را واجد دو وجه مهم دانست.

ضرورت ایجاد سهولت در رونق کسب کار

وی افزود: یک سویه این سیاست راهبردی خرید و استفاده از کالای ایرانی از سوی مردم و دستگاه های اجرایی است که به خوبی و شایستگی مورد تاکید و توجه رئیس جمهوری و قوه اجرایی قرار گرفته و سویه دیگر که در تداوم سیاست های راهبردی پیشین است، ایجاد سهولت در رونق کسب کار و بسترسازی برای موفقیت تولید کننده داخلی است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به جایگاه حاکمیتی و نظارتی فرمانداری در سطح شهرستان، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان و ایجاد تسهیلات واقعی برای این افراد را مترادف حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی عنوان کرد.

رضایی ادامه داد: رمز موفقیت یک محصول رقابت پذیری آن است و رمز رقابت پذیری نیز، ایجاد سهولت و رفع موانع فراروی تولید کننده است که همکاران ما در فرمانداری ملایر باید نقش بی بدیل نظارتی و حاکمیتی خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان