اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1397 - 14:37   |   کد مطلب: 29778
معاون استاندار همدان مطرح کرد:
ارزآوری قابل توجه شرکت‌های فرآوری سیلیس ملایر
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در بخش معادن است و آمادگی لازم را برای سرمایه‌‌گذاری در همه زمینه دارد.
سیلیس ملایر

به گزارش صبح الوند، باب‌اله فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: این شهرستان با برخورداري از کاني‌هاي مهمي همچون سيليس، آندولوزيت، فلدسپات، روي، سرب و ...، يکي از غني‌ترين مناطق کشور از منظر مواد ارزشمند معدني است و همين امر حوزه معدن و فرآوري مواد آن را به يکي از ظرفيت‌هاي ارزشمند شهرستان براي سرمايه‌گذاري و توليد مبدل مي‌سازد.
وی تصریح کرد: رويکرد کلي ما در شهرستان حمايت از اشتغال، واحدهاي توليدي و کارآفريني بوده و يکي از مباني اساسي ارزيابي عملکرد دستگاه‌هاي اجرایی نيز بسترسازي و حمايت از واحدهاي توليدي در اين راستاست.
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در راستاي حمايت از بنگاه‌هاي اقتصادي و واحدهاي توليدي، با مديران عامل کارخانجات ملایر دیدار و از این واحدها بازدید می‌کنیم، ادامه داد: رفع موانع و مشکلات فرآروي بخش توليد و واحدهاي صنعتي از اولويت‌ها و سياست‌هاي کلي دولت تدبير و اميد است.
فتحی به اهميت بخش معدن و فرآوري مواد معدني موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت فروسيليس غرب پارس يکي از شرکت‌هاي پيش‌رو در بخش معدن و فرآوري محصولات معدني شهرستان به شمار می‌رود.
وی اقدام مديريت اين مجموعه در توسعه و اجراي فازهاي جديد کارخانه را حرکتی ارزشمند و موثر در رونق بخش معدن و صنعت شهرستان ارزيابي و خاطرنشان کرد: اجرای طرح توسعه اين واحد صنعتي سبب رونق اقتصادی و اشتغالزایی می‌شود.
فرماندار ملایر یادآور شد: فاز اول شرکت فروسیلیس غرب پارس توسط دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس ‌جمهور در سال 93 افتتاح ‌شده است و فاز دوم این شرکت و شرکت آذرخش نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه تولید سالانه شرکت آذرخش و فاز دوم شرکت فروسیلیس غرب پارس هر کدام 12 هزار تن است، گفت: بخشی تولیدات این کارخانه در داخل کشور استفاده و بخشی از آن نیز به کشورهای مختلف صادر می‌شود که ارزآوری مناسبی را برای کشور درپی دارد.
معاون استاندار همدان افزود: طرح تولید فروسیلیس شرکت آذرخش با سرمایه‌گذاری افزون بر 75 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 130 نفر در بخش جوکار افتتاح می‌شود همچنین طرح تولیدی آندولوزیت مربوط به شرکت کیهان پایش الوند با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 80 نفر در بخش مرکزی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان