اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1397 - 0:19   |   کد مطلب: 29704
رئیس انجمن سینمای‌ جوان شهرستان ملایر، گفت: ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه ملایر میزبان ۱۱ استان سرآمد در حوزه فیلم و عکس است.

به گزارش صبح الوند، امید وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه ایران در حوزه فیلم و عکس به سه بخش  منطقه‌ای تبدیل شده است، اظهار داشت: ملایر برای اولین بار میزبان 11 استان سرآمد کشور در حوزه فیلم ‌و عکس است.

وی بیان کرد: شصتمین دوره جشنواره منطقه‌ای در سه شهر اردبیل و تبریز و ملایر برگزار می‌شود که از نظر فضای اقامتی، توریستی و‌ گردشگردی فضاهای خوبی را می‌طلبد که خوشبختانه ملایر در این راستا ظرفیت‌های خوبی دارد.

وفایی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و536 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر هنرمندان حدود 500 فیلم و تعداد 700 فیلمنامه  به جشنواره ارسال شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان ملایر از حضور‌250 نفر از هنرمندان برجسته کشوری همانند مسعود جعفر جوزانی و هومن سیدی به عنوان داوران شصتمین دوره جشنواره فیلم و عکس در ملایر خبر داد.

وی افزود: علاوه بر آثار فوق تعدادی فیلم و عکس در حوزه مبل و ‌منبت نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در بخش جانبی جشنواره توسط داواران بومی و یک نماینده از حوزه مبل و ‌منبت داوری می‌شود.

وی از طراحی  کتاب جشنواره خبر داد و خواستار همکاری و تعامل نهادهای ذی‌ربط در راستای چاپ بهینه کتاب شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس و همچنین مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای آمادگی مکان‌های اقامتی و‌ گردشگری ملایر برای پذیرش میهمانان جشنواره شد.

وفایی از دیگر اقدامات انجمن سینمای جوان شهرستان در راستای برگزاری هر چه بهتر شصتمین دوره جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس در ملایر  به تلاش در راستای پخش تیزر تبلیغاتی جشنواره از رسانه استانی و سراسری خبر داد و   کارگاه‌های دانش‌ افزایی ورک شاپ‌های تخصصی  از دیگر برنامه‌های جانبی در کنار برگزاری شصتمین دوره جشنواره فیلم و عکس عنوان کرد.

به گزارش تسنیم شصتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس با حضور 11 استان 15 تا 18 شهریورماه برای اولین بار در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان