اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1397 - 12:37   |   کد مطلب: 30147
معاون امور عمراني فرماندار ملاير گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادي است و رسالت سربازي ما و پيروي راستين از آرمان‌هاي شهداي عظيم‌الشان در شرايط و مقطع کنوني، انجام کار جهادي است.

به گزارش صبح الوند، حسین فارسی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: پيرو بازديد هفته گذشته معاون استاندار و فرماندار ملاير از واحد نگهداري و پرورش دام سنگين شيري شيرين دشت، هيئتي متشکل از مسئولان دستگاه‌هاي ذيربط و بخشدار جوکار، در محل اين واحد توليدي حاضر شده و در نشست مشترکي با مديريت مجموعه، مسائل و مشکلات اين دامپروري را بررسي کردند.
وی برگزاري نشست مشترک بررسي مسائل و مشکلات اين واحد را دستور فرماندار ويژه ملاير عنوان کرد و ادامه داد: پيرو تأکيدات مقام معظم رهبري و دولت خدمتگزار، حمايت از توليد و حفظ اشتغال موجود، از جمله سياست‌هاي بنيادين و اصولي مديريت ارشد شهرستان است.
معاون امور عمراني فرمانداري ملایر با تأکيد بر لزوم رعايت قوانين و مقررات در رسيدگي به مسائل و مشکلات واحدهاي توليدي، کمک به توليدکنندگان و کارآفرينان را برابر با کمک به جامعه و جوانان شهرستان و مبارزه با آسيب‌هاي اجتماعي دانست.
فارسی با بیان اینکه هدف از برگزاري اين نشست و حضور ما در اين واحد توليدي همراهي با توليدکننده و کمک به اشتغال و توليد بود، به توطئه‌ها و نقشه‌هاي دشمنان در راستاي القاي ضعف و ناکارآمدي در زمینه عملکرد مسئولان و نظام اسلامي در بين اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادي است.
وی با بیان اینکه انجام رسالت سربازي و پيروي راستين از آرمان‌هاي شهداي عظيم‌الشأن در شرايط و مقطع کنوني، انجام کار جهادي است، ادامه داد: کمک به رونق توليد هم‌طراز با کمک به نظام، دولت و جامعه است و هر يک از ما با انجام درست وظايف قانوني در راستاي حمايت از توليدکننده، به افزايش اميد در جامعه و نااميدي دشمنان از به‌کارگيري حربه تحريم و تهديد عليه ملت بزرگ و شريف ايران، کمک کرده‌ايم.
فارسی خاطرنشان کرد: در اين نشست، مسائل و مشکلات اين واحد توليدي در حوزه‌ها و بخش‌هاي مختلف مطرح و با طرح نظرات و ديدگاه‌هاي حاضران، تصميمات لازم در اين زمینه اتخاذ شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان