اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آبان 1397 - 23:45   |   کد مطلب: 30190
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان همدان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای شهرستان ملایر عنوان کرد: ملایر یکی از فعال‌ترین و بانظم ترین شهرستان‌های استان درزمینه پوشش بیمه اجتماعی افراد است و امیدوارم هر چه زودتر پوشش 100 درصدی را در این شهرستان جشن بگیریم

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، مهدی سماواتی عصر چهارشنبه 30 آبان در همایش سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان که در ملایر برگزار شد، گفت: کارها و خدمات بسیار زیادی در این زمینه در استان همدان انجام ‌شده است اما همچنان جای کار بیشتر وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه اجتماعی یکی از خدمات خوب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و دولت تدبیر و امید تلاش‌های زیادی را در این راستای انجام داده است.
سماواتی با برشمردن اهداف صندوق، اظهار کرد: یکی از اهداف و اولویت‌های صندوق، کم ‌رنگ‌تر کردن صندوق‌های حمایتی و تکریم مردم است که این امر با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان همدان افزود: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که موضوع بازنشستگان بیمه‌ای صندوق را پذیرفت و کمک زیادی نیز در این رابطه انجام داده و در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی از توانمندی‌های روحانیون مستقر در سطح روستاهای استان استفاده ‌شد.
سماواتی خاطرنشان کرد: این صندوق جوان‌ترین صندوق بیمه‌ای در کشور است و به دنبال پوشش حداکثری افراد در آن هستیم.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه یکی از حوزه‌ها که دولت تدبیر و امید در آن خوب وارد شده و کمک‌های زیادی انجام داده، بحث بیمه روستاییان و عشایر است.
باب اله فتحی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا افراد بیشتری را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهیم، افزود: بیمه در زندگی افراد نقش مؤثری دارد و می‌تواند آرامش خاطر افراد را درپی داشته باشد و نگرانی‌ها را برطرف کنند.
وی بحث آموزش را در همه زمینه‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: به طور قطع با آموزش و آگاه‌سازی روستاییان و عشایرمی‌توانیم پوشش بیمه‌ای را بیشتر کنیم.
فتحی خاطرنشان کرد: دهیاران فعالیت‌های زیادی در سطح روستاها انجام می‌دهند که یکی از حوزه‌های کاری دهیاران بحث فرهنگی و آموزش در روستاهاست.
وی با اشاره به اینکه با تبلیغات مناسبی که شده دهیاران توانسته‌اند روستائیان را ترغیب به تحت پوشش درآمدن بیمه کنند، گفت: بیمه روستائیان و عشایر اقدام مناسبی است همه دستگاه‌ها وظیفه ‌دارند تا در انجام این هدف دولت را یاری کنند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان