اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1396 - 9:29   |   کد مطلب: 28675
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث خانه امید با تجهیزات کامل ویژه بازنشستگان، پاسخ به مطالبه بازنشستگان همدان است.

به گزارش صبح الوند، حاجی بابایی با اعلام این خبر گفت: بازنشستگان  سرمایه های  ملی کشور هستند که بعداز سالها خدمت  صادقانه ودارای تجارب بسیاری هستند که باید از آن استفاده شود.

 

 وی افزود: توجه به ویژگی های روانشناختی  بازنشستگان،تامین سلامت جسمانی و بهداشت روانی بازنشستگان یکی از اساسی ترین ضرورتهای جامعه امروز است.

 

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: با این باور و رویکرد در تدوین برنامه ششم توسعه کشور یکی از مهم ترین اولویتهای ما توجه به   مطالبات بازنشستگان در زمینه  یکسان سازی حقوق ومزایا بوده است.

 

  وی تاکید کرد: در جریان دفاع از این موضوع در  مجلس بارها گفته ام که به دور از  عدالت است دو نفر با مدارک و شرایط یکسان تفاوت حقوق زیادی داشته باشند و باید  یکسان سازی حقوق بازنشستگان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

 

 نماینده مردم همدان  خانه امید بازنشستگان را مرکزی برای حضور روزانه این  سرمایه های اجتماعی برشمرد وگفت: در این مراکز علاوه بر توجه به مسائل رفاهی  بازنشستگان،امکان آموزش و تبادل تجارب این طیف جامعه محقق می شود.

 

 وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن ویژگی های  روانشناختی  بازنشستگان ،وجود مرکزی برای حضور داوطلبانه آنها،مشارکت در فعالیتهای گروهی ،موجب احساس  ارزشمندی باعث تامین بهداشت روانی آنها و هدایت آنها برای تاثیر گذاری بیشتر در جامعه خواهد شد.

 

 حاجی بابایی گفت: در این راستا پیرو پیگیریهایی که از قبل داشتیم،جلسه مشترکی با آقایان حاج قربان مدیرکل امور استان ها و دکتر انتشاری عضو هیات مدیره  صندوق  بازنشستگی کشور در محل  کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای تشکیل شد.

 

 وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد دو خانه مهر هر کدام با زیر بنای ۶۳۰ متر دارای سالن آمفی تئاتر و سالن آموزش ،  تجهیزات کامل در شهر همدان ساخته شود.

 

 وی توضیح داد: محل احداث یک واحد در همان محل پارک  عین القضات و ساختمان دوم در محلی که با هماهنگی شهردار همدان تعیین می شود،احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان