اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1396 - 11:48   |   کد مطلب: 28429
رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان:
ایجاد 205 فرصت شغلی توسط کمیته امداد همدان
رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد حوزه اشتغال در 9 ماه نخست امسال پرداخت.
کمیته امدادو ایجاد شغل

به گزارش صبح الوند،  جعفر بهرامی خشنود با اعلام این خبر گفت:  205فرصت شغلی جدید در رشته‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، خدمات، صنفی و صنعتی در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان ایجادشده است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، گفت: ایجاد زمینه لازم برای آموزش، اشتغال و درآمدی پایدار برای جامعه هدف از خدمات مهم و اثربخش کمیته امداد است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان همچنین از ایجاد 205 فرصت شغلی جدید در رشته‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، خدمات، صنفی و صنعتی خبر داد و افزود: دو میلیارد و 441 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: هزار و 494 مورد اشتغال پایدار تا به امروز در بخش کشاورزی، صنایع‌دستی، دام‌پروری و فعالیت‌های صنعتی، معدنی و خدماتی در کمیته امداد منطقه یک همدان تحت نظارت ناظران حوزه اشتغال و خودکفایی است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان ادامه داد: ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و مهارت‌آموزی به مددجویان مستعد اشتغال از خدمات دیگر کمیته امداد در حوزه اشتغال است که موجب می‌شود زمینه‌های لازم برای ورود گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد به فضای کسب‌وکار فراهم شود.

 

بهرامی خشنود با یادآوری این مطلب که آموزش‌های مددجویان درزمینه اشتغال شامل مددجویان ۱۵ تا ۵۰ سال می‌شود، گفت: برای 810 نفر از مددجویان دوره‌های آموزشی در سال جاری برگزار شد و هزینه آن 53 میلیارد و 197 میلیون تومان برآورد شده است.

 

وی در پایان به چهار هزار و 666 مورد نظارت بر طرح‌های مختلف مددجویی در 9 ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر طرح‌های اشتغال مهم‌ترین بخش فرآیند توانمندسازی مددجویان است که موجب پایداری اشتغال می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان