اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1396 - 8:52   |   کد مطلب: 28080
رئیس فراکسیون نمایندگا با بیان اینکه نوع فتنه امروز تغییر یافته است،گفت:فتنه جدید اشرافی گری،زیاده طلبی و عادت برخی به پرخوری و تفاخر به مردم است.
حاجی بابایی

به گزارش صبح الوند، حمید رضا حاجی بابایی  عنوان کرد: سال گذشته درجریان  تدوین برنامه ششم توسعه کشور تلاش کردیم برای حقوق ها سقف تعریف کنیم،اما گویا عده ای  در ،خودشان ذینفع بوده وهستند که پرنده عدالت را در آسمان زخمی کردند،حرف من این است که در محدویت منابع باید در اندیشه قشر ضعیف جامعه بود وجریان منابع موجود را به سوی آسایش وآرامش آنها هدایت کرد و درخصوص افزایش حقوق نجومی ها دست نگه داشت.

 

وی تاکید کرد:کشور امروز در امنیت کامل است،باید تلاش کنیم و باهمدلی وهم افزایی پیش برویم و خیلی از هزینه ها اضافی باید کاهش پیدا کند،این همه تفاخر و فاصله طبقاتی برای چیست،باید از #فاصله با مردم پرهیز شود، این که ده ماشین یک مسئول را اسکورت کند،به ظاهر با ابهت است،اما فرار از چه کسی،از مردمی که اگر بدانند دل مسئولین با آنهاست خود متعهدترین محافظان  آنها خواهند بود،باور کنیم زیباتر و با ابهت تراز این نمایش ها وتشریفات اشرافی، اشتغال جوانان و آرامش خانواده هایی که چند جوان بیکار دارند.

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هیچ  ظلمی  بزرگتر از این نیست که ما مشکلات را به رهبری نظام نسبت دهیم،رهبری بارها مشکلات را تذکر داده اند،اشکال اساسی مسئولینی هستند که با مردم فاصله گرفته و خودبرتر بینی پیدا کرده اند،به مردم تفاخر می کنند؛خط ومرز تفکر خیلی از مسئولین باید تغییر پیدا کند.

 

حاجی بابایی با اشاره به لزوم همدلی مجلس و دولت جهت حل مشکلات مردم گفت:در جلسه با رئیس جهمور گفتیم هر کس که کارآمدی بیشتری دارد، برای هیات دولت معرفی کند،ایشان هم بابرند،قدرتمند وخوب بودن وزاری پیشنهادی را توصیف کرد، ما به همه رای دادیم، اما امروز زمان پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

 

وی افزود:مجلس و دولت باید بهتراز گذشته  وضعیت را مدیریت کنند،به فرموده  رهبر معظم انقلاب باید همه جوابگو باشند،همه دولتها ومسئولین باید در حیطه کاری خود پاسخگو باشند،مردم ببینند جهت ها چگونه است،مردم ما از فساد وبی عدالتی شکوه و گله دارند.

 

وی تاکید کرد:ایجاد نارضایتی ، بیعدالتی و ظلم شایسته این مردم نیست،شرم بر مدیری که فرزندان خود را بر فرزندان دیگران در مزایا ترجیح می دهد،مجلس دولت و قوه قضاییه باید وارد میدان شود ،اگرکسی نمی تواند کار کند ، در هر رده ای که هست برود و میدان را به کسی که کارایی دارد بدهد،آنهایی که  کار نمی کنند خلق وخوی شهدای حرم را ندارند،برای زیاده خواهی پرخوری آمده اند،در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه وقت و نه حوصله تحمل اینها را داریم و در برابرشان محکم ایستاده ایم،وقت وحوصله باید صرف حل مشکلات مردم شود.

 

وی ایجاد شکاف بین مردم ومسئولین  را بزرگترین فاصله از ارزشهای نظام برشمرد و گفت:رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مانند قطب نما در مقابل دید مسئولین قرار گیرد تافاصله با اهداف نظام به نارضایتی مردم منجر نشود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان